Ministrålar avslutning

Ja i Måndags va det avslutning på Linneas Ministrålar,,,, Mormor/nisse Morfar/farmor/farfar och vi va så Klart där & kollade,, Hihi hon va nog nervös,,, men FINAST av alla så klart,,,,
Dom sjöng sina sånger och sen fikade vi,,,,Det va jätte MYSIGT!!! & hon va nöjd men nästa år blir det Simskola OM vi får en plats tydligen LÅÅÅÅNGA köer,,,, skulle behöva gå med IDA åxå,,,,













I går hade jag ledig dag,,, sköönt barnen sov ganska länge till halv sju,,, hahaha eller nä Linnea hade varit vaken sn stund hon låg i sin säng & kollade på hitta Nemo som vi lånat av kusinerna
 & när Ida vaknade ville hon så klart vara emd syrran,,, Jag sov en stund till närmare bestämt till åtta,,,, barna va så snälla (som varje morgon) jag vaknade till av att Linnea sa att Ida va Hungrig,, sen hör jag hur hon plockar fram frukost till henne,,,
Min stora gumma när jag kom upp hade Ida fått Oboy och smörgås & haklapp,,, snacka om att Linnea va stolt och jag med,,,, Ida smaskade för fullt,,,, sen säger Linnea,,,
Mamma jag kom ihåg att jag INTE får använda kniven till att skära bort kanterna på smörgåsen så Ida fick äta dom Idag,,,, ÅÅ Underbara NEA,,,,





Sen va det såå klart dags att ÖPPNA kalendrarna,,, JIHOOO CHOKLAD varje morgon!!! LYCKA




Under dagen plockade jag och efter lunch kom mamma hir & vi bakade saffrans skorpor,,, ÅÅ DOM ÄR SÅÅÅÅÅ GODA,,, jag är ingen FAN av saffran men dessa skorpor är som Godis!! Så jag rekomenderar varmt,,,

I dag JOBB började 12 skulle lämna Kidsen 11 på förskolan men Linnea hade fladdermus grupp avslutning & skulle ju bjuda på sina bakade fladdermuspepparkakor så mamma va gullig som vanligt & hämtade barnen vid nio & körde dom till dagis,,, Då passade jag på att damma/dammsuga/torka golv/skura kök & toa,,, PHU men OJOJ va nice att komma hem i kväll och det är RENT!!!
I morse va det -5 grader & VITT VITT ute såå underbart,,,, Linnea Invigde Nya ULLAREDS overallen,,,, Passade PERFA!!!!


Det som va MINDRE perfa är att Diesel värmaren på BILEN lagt av,, så det va INGEN varm bil då jag skulle till Jobbet och till Daniels förskräckelse,,,, fick jag SKRAPA rutorna,,,, sen är den TJURIG & vill Inte alltid starta,,,, men i morse & efter jobbet hoppade den igång så vi hoppas på att ett batteribyte ska göra susen,,, för att ha en VARM bil på morgonen är ju UNDERBAAAART!!!!

ÅH kolla Jag & D käkade Äpple förut,,,, Jag gnager här & där han gnager PERFEKT,,,, hahah undrar om man kan läsa av en person på detta vis??


JISSES va segt det går med att ladda upp bilder,,,,
så jag slutar,,,,,

KRAM PÅ ER
FIA




Kommentarer
Postat av: Jessica

åhhhhh va duktig hon är som gav lillsyrran frukost!!!!!! nawereeeee

2009-12-03 @ 12:32:18
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0