NYÅR I MORRN,,,,

JUPP i morrn ere Nyårsafton,,, och JA mitt nyårlöfte är som 90% av alla andra BANTA BANTA BAAAAANTA,,,, *fniss* jo vast man har ju 15-20 kg Kvar,,,,

Idag har jag Jobbat,,,,, JÄTTE KUL,,, som vanligt,,, hann med en sväng på Gina,,, handlade en tröja,,, men det blir nog INTE den i morgon,,, MÅSTE kolla Igen i morgon Osis,,, :P Jag ÄLSKAR Gina Tricot,,,,,Super snygga kläder super braiga priser och super Braiga storlekar för en annan Tjockis!!!
OO tjockisen fick en komplimang idag,,, jag hade hjälpt en kund en herre,,, sen satt jag i kassan & han kom & handlade,,, då sa han:
- Det va en OOOTROLIGT god Parfym du har,,,,
- ÅÅ tack ,,,, Dolce Gabana Light Blue,,,,
-Kan du vara snäll & skriva det på kvittot jag ska genast gå & handla,,,
Kul det iaf att man INTE luktar SNUSK,,,,, det är det VÄRSTA som finns DOM SOM LUKTAR ILLA OCH SVETT mitt VÄRSTA FYY jag spyr,,,,,

Väl hemma Hade Nea somnat,,, hon & Ida va på dagis idag D jobbade en stund,,,, och hon blev trött av det,,,,Gumman,,, Ida däremor PIGG ojoj & tog emot mig med ÖPPNA armar,,, hihi eller kassarna jag Handlat iaf,,,

Nu ska jag krypa ner,,,, brr kallt ute men VARMT inne,,, SKÖÖNT,,,,
Jobba i morgon 7-14 MÅSTE till Åhlens och köpa ett nagellack som syrran hade på Jul mavala silver grått såå snyggt!!! så jag hoppas dom släpper iväg mig en stund,,,,

i morgon kväll ska vi till örstig på middag TREVLIGT,, kan bli en & annan Kall med,,, eller ett & annat Glas,,,, D har Jour men JAG kan ju festa lite,,, :P

 




Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: Tove

Å fia ja hänger på till vv!! Behöver din kämparglöd!!

2009-12-30 @ 22:55:27
Postat av: Kajza

Gillar med D&G Light Blue!!!!! Men har hittat en suverän till Mexx Ice Touch KRAM

2010-01-01 @ 20:38:43
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0