STÄD DAG!!!

Eller ja man kanske ska kalla det stora rensar dagen,,,,
I morse efter novas Dagliga Morgonprommis bjöd vi grannarna på fika,,,, sen kom Mamma & Nisse & hämtade tjejerna,,,, då satte vi igån att rensa vårt Överulla förråd,,,, Jisses va GREJOR,,,, vi tömde det HELT och började om så nu är det Massor med plats,,,, dock behöver Vinden sig lite städning,,, för Helskotta va grejor,,, det blir till att skänka till öppen hand,,,, ojoj va saker man sammlar på sig OCH jag bor med en hamster,,, herreguuud va han ska spara på allt,,, *asg* jovars några dispyter har vi haft om detta och jag är Tvärtom KASTAR allt,,,, hihi,,,, så vi passar bra ihop tror jag,,,

Efter stora rensningen i förrådet gick vi på all Pant och alla glasflaskor som skulle till Återvinning,,,som vi sammlat ihop på typ 2 år,,, vi fick ihop 8 stora papp kassar med Glasflaskor som vi proppade bubblorna fulla med så en guldstjärna för oss!!! sen in till Stormarknaden och panta,,,, vi fick ihop 2 stora sopsäckar med Pet flaskor och 2 papp kassar med Burkar,,,, så Panta MERA,,,, :P och 180:- rikare,,,, och för dom fick jag ett par Jättefina bruna vinter stövlar,,,, Halva priset!!! (bild kommer),,,,, tack för de,,,
Nu är det tomt i källaren kan man säga!!! hihi

I morgon ska jag Jobba igen,,, 12-18 D ska åxå Jobba och jag blir fundersam om jag skrivit upp Barnen på dagis måste ringa & Kolla i morgon,,,
Linnea LÄNGAR till Dagis,,, nu va det Längesen,,, först sjuk sen Jullov,,,, så vi får se annars kunde Mamma & Nisse passa kottarna,,,
Jobbar ju även på nyår,,, dock bara till 14 och på kvällen ska vi till Bengan & Elle på Middag,,,, det blir Lungt D har ju Jour,,,,
och ganska skönt att vara där,,,, inte så mycket raketer & så,,, (hoppas jag) Nova Gillar det INTE hon är inte skraj men det är  ljudet som hon inte gillar,,, hon har ju alltid varit med oss ute och skjutit,,,, men nu på äldre dagar har hon blivit lite känsligare,,, Gumman,,,, och dom har ju börjat skjuta redan nu VARFÖR???? åå jo jag vet att när man va yngre va det såå spännande,,, man FAAnN tänk på djuren,,,, begränsa till Nyårsafton sen INGE MERA,,,,

Idag har det varit kallt,,, BRRR nu är det -15 grader ute,,, och det är som -30 i norrland eftersom vi har den fuktiga luften från Havet,,, för syy satan va det biter i,,,, HUU
Tänk på alla som är Hemlösa,,, fyy stackarna,,,, man ska skatta sig Lycklig som har ett fint hus/familj/fast jobb/bil/båt ja inte faan ska man klaga att pengarna inte räcker till vissa månader,,, :/

Nähäpp om man skulle krypa ner,, eller nej för bövelen jag måste ju måla naglarna så man väger upp det feta man lagt på sig under julen,,, fyyy säger det igen jag LÄNGTAR till jag kommer på VV och kan Börja Banta igen för fyy va man känner sig FUL nu,,,,

Dags att krypa ner & försöka drömma ,,,,smala snyggo drömmar!!! :),



Ha en mysig kväll
Pussar & Kramar
FIA



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju super söt!!!!

2009-12-30 @ 09:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0