TRÖTT ZZzzZZZZzzzZZzzz

ÅÅ ja jag vete fasiken va det är med mig,,,, SÅÅ trött,,, har inte varit riktigt i fas sen magsjukan härjade på barnen i veckan,,,, PHEW,,, men ändå skumt att Jag & D inte blivit sjuka,,,,
iofs så har D inte varit hemma så mycket,,, vi träffades på fredagskvällen nån timma sen somnade vi i soffan,,,, eller jag I soffan D i sängen,,,
I går jobbade jag Hela dagen det va Öppet till 18 i går istället för 16,,,, det va SÅÅÅ mycket folk och bara SÅÅÅ kul,,, vi hade 3 kassor öppna nästan hela dagen skulle behövt en klassa 4 men i brist på personal sket de sig,,,, men vi klarade det galant ändå,,,, slog förra årets budget!!! JIHHOO Bra prestation i jannuari,,, :)

Strax innan lunch blev jag SÅÅ illamående,,, satt då i kassan,,, fick lite panik,, hur  gör jag om jag måste spy?? papperskorgen?? men kunderna då ,, fasen va pinsamt,,,, men det gick över,,,,,
fick i mig lite tacor rester till lunch,,, men NEJ NEEEJ fasen va dålig jag va,,,, frusen hängig och sååå illamående,,,, Tack till förstående kollegor,,, jag fick några tillfällen att vila,,,,, MEN FYY det va såå Nära att jag spydde till & Från,,, JISSES,,,

Min D fick ju som VANLIGT åka ut & ploga det har snöat nåt så fruktandsvärt,,,, det kom 2cm på en halvtimma han fick ligga i 30km på Motorvägen man såg inte framför sig,,,
Så han åkte ju i går efm,,, kom hem i natt 2 timmar sen ut igen och han är Nu i skrivandes stund fortfarande Inte hemma,,,, SUCK,,,

Mamma & Nisse va barnkvt till tjejerna,,, TACK,,,, BÄSTA KOLLEGAN "MAX",,, körde hem mig han har precis fått kortet och köpt en liten bil,,,, TACK Mahmoud det va super snällt,,,,
Jag bara mådde sååå dåligt,,,, fyy illamåendet va sådär men jag hade feber 39,2 då jag kom hem,,,, SUCK,,,, Linnea hade somnat  så jag tog Ida med mig och la mig i sängen,,, somnade på stört,,,, och hela natten,,, skönt,,
men idag har jag varit sååå trött inte i fas,,, Skit åxå jag som ville ut & åka pulka med barnen och mysa,,, Linnea har varit ute men jag & Ida höll oss inne,,,
Hoppas jag kommer ut i morgon,,, Vi ska Köpa gran,,, jag måste in till Jobbet & handla lite som jag har på min hylla,,, Julgransfot bla,,, så vi kan klä granen,,, sen hade vi en tanke på att i morgon eller tisdag åka till Getå och hälsa på TOMTEN,,, Hoppas D kan vara Lite ledig med oss,,, och vi kan vara lite FAMILJ,,,,,

Nu ska jag förbereda middagen,,, blir nog pommes & hamburgare,,,, har ingen bil hemma så det blir att rota i frysen,,, med mina MINIMALA krafter orkar jag inte bylsa på barnen och pulka ner till sunda,,,,

Ha en fortsatt Mysig 4:de advent,,,,



KRAM FIA

Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej! Nice blogg du har;P ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-12-20 @ 16:28:32
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Kajza

Stackare... Hoppas att orken och du kommer i form igen snart o att din kära sambo får vara lite ledig snart så ni kan julmysa!!! Tänker på dig i snön!! Kram Kram Kajza

2009-12-20 @ 18:12:18
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com
Postat av: karin

tisdag då ska vi också åka ner till tomten kul då lär vi ses där,vi tänkte grilla korv då

Kramen

2009-12-20 @ 21:25:27
Postat av: Fia

Stackars dig!! Men du...kan du inte försöka vila dig lite nu när du faktiskt är sjuk?? :-)

2009-12-20 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0