Fönster tittare!!

Ja Mina tjejer Är fönster tittare,, det va ju SJUKT spännande när SOPBILEN kom i går morse,,,, Båda stod som klistrade och Kladdade på fönstret!! Gullungar,,,
 

Efter Jag lämnat Linnea på dagis Åkte jag till Pappa med ALL tvätt,,,, det blev 8 maskiner men nu är sofforna, sängkläder, filtar & kläder tvättat nu är det TOMT i tvättkorgen & det luktar gott i huset!!!! ÖVERDOSERAR sköljmedel,,,, men nu är jag lugn i sinnet jag ÄLSKAR när det är tvättat!!!!
Visade min stenålders pappa som HAR dator med internet hur han kollar bloggen så nu hoppas jag att han gör det då & då,,,,, så läser du detta pappa
Tack för att du finns JAG ÄLSKAR DIG!!!!!

Efter tvätten och goda pannbiffar till lunch åkte jag hem slängde av ALL tvätt och sen till dagis för att hämta Lillstrumpa,,,, hem Mellis,bus,sätta på ren klädsel på sofforna,,,, Middag och Ett friskis pass Mycket skönt,,,,, Erika har ett suvve pass,,,, idag va jag med på dom mesta movsen,,,, men inte alla hihi man ser nog bra förvirrad ut till & från,,,, med armar hit & ben dit och snurr,,,,,
Min älskling köper mig NYA inne träningspjuck nån dag när vi får tid att åka in,,,, Lördag fm kanske,,,,, Tack hjärtat!!! men som vanligt får man väl "fnaska" för det med,,,,, hihihi

Pratade med Vct om mina rönkten svar i går morse,,,, damen i telefonen va mycket trevlig (ovanligt för att vara VCT) men hon kunde inte tyda alla ord så en läkare skulle ringa mig dag,,,,, till grejen hör den att jag fått kallelse till kirurgen med gårdagens post så nåt ska dom ta bort men vad??? Läkaren ringe inte under utsatt telefontid så jag åkte & lämnade Nea på dagis då hade hon ringt men skulle återkomma i efm,,,,, så vi får se va det blir av ett,,,,,,

Ulla Blåder på komunen ringde förut ang Idas dagisplats,,,, TYVÄRR vi får vänta till v33 efter sommaren,,,, SUCK,,, jag har dagar så jag kan vara hemma till dess MEN då har jag INTE en dag kvar sen,,,, det vill jag ju INTE och min chef har gjort chema till mig nu,,, så som TUR är har vi UNDERARASTE far & mor föräldrar som ställer upp och passar ida 2 dagar i veckan fram till då hon får börja,,,, HERREHUUD va vi är lyckligt lottade som kan få hjälp,,,,, TACK TACK!!! vet inte hur vi hade gjort om ni inte funnits!!!! 
Så vi sätter oss i dagarna och gör upp ett chema till dom med tider,, det blir ju var 3:dje vecka onsdagar & Torsdagar dom får var,,,,
Det va fullt på dagis och peronalbrist så efter sommaren slutar 3 barn då får Ida plats!!! SKÖNT att vi vet att dom kommer att vara på samma förskola!!!!
Så nu kan man släppa det lite och det ska bli UNDERBART att få börja jobba lite men även vara hemma några dagar i veckan med mina små kycklingar!!!! och Pengarna behöver vi Jo tack!!!!

Nu sover Ida ute,, Jag tog en promenad med Nova förut så då somnade hon i vagnen,,,, Våra dag HUSSE/MATTE fick ledigt i dag,, *fniss* dom skulle & shoppa,,,, men det va nice att komma ut en sväng,,,,

När jag hämtat Linnea sen så åker vi & plockar upp min bästis son Jack på hans dagis han ska få följa med hem till oss & leka det ska bli MYSIGT goa ungen,,,, hoppas dom är sams bara ,,,,, dom har ju en tendens till att bli osams,,,, hihi jag ska ta fram bullar & kakor ur frysen så vi kan fika  lyx mellis idag,,,,

Nu ska jag nog lägga mig & slappa.. om inte Lillstrumpa vaknar,,,,,,

Ha en bra dag mina vänner!!!!

PUSS KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Björn

Tjenare Fia!

du är rolig du, blir lyrisk endast när jag skriver om kärlek!!! hahahah

tack för kommentaren och uppmuntran!

2009-02-26 @ 12:43:39
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nu ska du mysa med barna!

2009-02-26 @ 15:26:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Björn

Det var ju för din skull jag skrev fortsättningen!!

2009-02-26 @ 20:27:34
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0