Full Fräs Lördag!!!

Ja verkligen full fart Lördag,,,,,
Efter frukosten så ringer Morfar och säger att han sitter på Isen nedanför där han bor.. ååå det va ju UNDERBART väder Daniel kokar kaffe och packar väskan så slänger jag & Nea på oss kläderna,,,, sen åkte Jag,Nea och Nova till Morfar med fika och avnjöt en fm på Isen,,,,, det va bara såååååå FINT och skönt när solen värmde,,,, Lite fjällen känsla,,,,














Svårt att tro att det va här vi åkte båt i somras,,,,,






Det va härligt att komma ut i friska luften,,,,,!!!

Sen Åkte vi hem och käkade lunch snyggade till oss och sen blev det Kalas hos Louella på Linneas förskola,,,
Massa barn gott fika och livat till tusen men Nea va nöjd "Det va ett roligt kalas" sa hon när vi åkte hem!!













Efter kalas åkte Linnea & jag till Coop för att handla.... sen hem Slängde i oss mat och vid sju kom Fam Åberg på fika Daniel fick Ursnygga Hulken kalsonger,,,, HAHAHAHA,,,,, vi snackade kollade på Melodifestivalen och dippade grönsaker,,,, jo en och annan godis blev det med,,,,
Vi kollade lite på sommarsemester en vecka med husvagnen Blire nog,,, Danmark Va vi lite inne på eller västkusten,,, vi får se men åker det gör vi!!! va myysigt!!! nån som har tips på bra campingar?

Barnen lekte & lekte & lekte,,,,, Hampus & Linnea va vakna till 23.30 när dom gick hem,,,,,,, Ett tag låg allihopa i sängen & kollade på film,,, det va bara Hannes som somnade,,,,, men dom hade mysigt!!!




Idag är det MER kalas Tindra Linneas kompis fyller 4 ,,,,
Sen är det ett friskispass ikväll,,,, kan behövas efter allt fikande i helgen,,,,, (SUCK)
Undrar om jag någonsinb kommer över -20 kg strecket,,,,, jag har dålig karaktär,,,,
Nya tag i veckan,,,,, som vanligt,,,,, invägning i morgon,,,, (suck IGEN)

Det snöar MASSOR här idag det är så vitt & fint kramsnö så vi ska göra en stor snölyckta sen & tända ikväll!!!!
,,,, och mer snö på väg,,,,,
Myyysigt vi får se om vi tar pulkorna till Tindra (hon bor inte så långt bort) det blåser storm så vi får bylsa på oss,,,,,,,!!!

Nu ska jag hänga tvätt och fixa lunch,,,,pasta & köttfärsås idag,,,,,

Ha en fin dag mina vänner!!
KRAMISAR FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som en perfekt lördag

2009-02-22 @ 18:20:00
URL: http://busnova.blogspot.com/
Postat av: marie

campingen Apelviken i Varberg är superbra. (Har inte varit där själv än men syrran har åkt dit flera år nu).

2009-02-22 @ 18:33:14
Postat av: Vicki

Supersmarrig tårta! SMASK!

2009-02-22 @ 20:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0