GJUTJÄRNSGRYTA BORTSKÄNKES!!!!!!

Idag har det varit lungt..... när jag lämnat Linnea på dagis somnade Ida i bilen så det blev en liten överflytt till vagnen sen sov hon som vanligt på altanen i 3 timmar.,,, jag själv sov 2 timmar i soffan,,,,,
Jag har verkligen inte gjort nåt idag,,,,, inte ens bäddat sängarna & det har varit såååå skönt,,, dom dagarna är FÅ,,,,,

Morfar hämtade nea på dagis dom åkte till hamnen och matade fålgar,,,, hon har lärt sig SVAN,SOTHÖNA och GRÄSAND,,,mycket nöjd med sig själv,,,,,

Jag hade hittat ett super nice pecept på kasslergryta som vi skulle ha till middag,,,,,
Men det va bara det att kastrullen jag gjorde i blev för liten receptet va på 1kg kassler,,,, så jag fick byta,,,, och tog min gjutjärnspanna,,,,, som jag inte använt så mycket för allt jag gör i den smakar JÄRN.... skit äckligt,,, MEN... jag testade idag igen,,, och samma SKIT!!!! faaan jag blev så DJÄVLA irriterad,,,,,, VARFÖR??????
Min mor har haft den hos mig för "Innbränning! men det smakar ändå skit av maten,,, jag får faan kasta allt,.,,, Linnea ville Inte äta (inte jag heller) Daniel kännde smaken men åt ändå,,,,,, så nu finns det en gjutgärnspanna hos oss om nån vill ha,,,,, med lock & allt,,,, men så förbannat trist,,,,,,, maten hade säkerligen varit skit god om jag gjort i annan kastrull,,,,,,,,

Efter maten blev det bad av barn MED STENKOLL!!!!! och va Ida plaskar nu,,,,,,hon är helt vild,,,,,







När barnen badat tog pappa över och jag drog på mig träningskläderna och gick med grannen på stavgång,,,, i 65 MINUTER,,,,,,, Hur nöjd är inte jag!!!!!! ikväll hade jag kunnat gå hur länge som helst,,,,, vi va ute en timma & en kvart men vi stannade nån minut så Nova fick leka med Meizners Boxer pojke,,,, sen sackade Nova efter några gånger så vi fick stanna till och innvänta henne,,,, så vi räknade bort några minuter med det va iaf 65 minuter i SNABBT TEMPO så nu fick jag ihop 5 bonus points!!!Tack för det,,,,,
I morgon ska jag Hänga med Karin på Friskis det ska bli skoj!!!!

Nu ska jag ta mig ett äpple och sjunka ner i soffan brevid min snarkande sambo,,,,,

Sköt om er !!!!
PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: cicci

När jag kom till dagis berättade fröknarna att Lucas välkomnat alla föräldrar och visat dom till borden... Dåligt stolt han blev när jag kom sen... Jag brukar ju alltid missa sånt annars så det var trevligt att få komma in. Fast det kändes som om det blev mycket för personalen,,, Och barnen ville absolut inte med hem sen. Undrar hur det går att lämna idag utan att stanna en stund??? (och det är nyttigt med gjutjärns panna, massor med järn får man i sig)

2009-02-11 @ 06:44:16
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/
Postat av: Lollo

PRECIS SAMMA PROBLEM, har jag med min gjutjärnsgryta från Ikea... som jag oxå anser att jag har kokat in... men det smakar bara järn!? Va ska man göra?!?!?!



Och du har riktigt supersöta barn oxå faktiskt!!! :-D



Kram

2009-02-11 @ 13:48:37
URL: http://loellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0