God morgon Torsdag!!

Daniel ledig idag så jag fick lite sovmorgon Tack för det hjärtat!!! Barnen sov länge i morse det hör inte till vår verklighet!!! Ida till 06.10 och Linnea till 07.20 helt otroligt!!!! skönt för dom med,,,,, men nu sover Ida i vagnen ute igen som varje dag!!!!

I går kom Tove & Greta på en liten fika,,,, Ida sov som vanligt med vaknade innan dom åkte så tjejerna hann se varandra lite iaf,,,, gullungar!!!!








Det va trevligt att få prata lite,,, Tove och Magnus har precis köpt hus och håller på planera för fullt med renovering och allt!!! såå kul det kommer bli skita fint!!! ja det är mycket man vill göra här hemma,,,, *suck* men men vi kommer väl bo här i 10 år till så nån gång kanske man kommer vara nöjd,,, eller???

Efter jag hämtat Linnea på dagis så fikade vi lite och busade,,,, Linnea va Björn,,,


Sötaste björnen i världen!!!

Efter middagen va det dags för ett pass friskis igen!!!! Erika höll i passet,,, det va SÅÅ jobbig & SÅÅÅÅÅÅ kul...... känner av i rumpan idag...... tack för det,,,,

I dag ska mamma,jag & Ida in till stan,,,, Daniel fyller år i morgon så vi ska handla nåt trevlig,,,, sen ska jag baka tårta i kväll Världens GODASTE tårta jag ljuger INTE!!!! lägger ut recept i kväll eller i morgon!!! med lite bilder,,,,,,

Linnea och jag ska rulla Choklad bollar i morgon,,, det kommer lite släkt på fika,,,,,
Skit åxå att jag inte hinner med att träna i morgon,,,,,,  det får bli stavar i kväll när tårtan står i ugnen,,,,,

Hittade en liten bild i kameran,,,,, Pappa är poppis då han kommer från jobbet,,, alla flickor i familjen rusar till honom i dörren!!!!


Nu ska jag snygga till mig lite sen dra till stan!!!

Hoppas ni får en UNDERBAR dag mina vänner,,,,,


Puss & Kram
FIA


Kommentarer
Postat av: Anna M W

Hej!



Så söta tjejer ni har du och Tove! En fråga, var köper ni hårsnoddar som stannar kvar i håret??

Ella börjar bli i akut behov av sådana...



Mvh

Anna

2009-02-19 @ 10:49:43
Postat av: Anna Book



Tack för gullig kommentar :)

Åhhhhh vilka fina barn så härliga. Önskar er en skön kommande helg.

Kram Anna.

2009-02-19 @ 19:32:39
URL: http://www.annabook.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0