I en annan del av Rosing,,,,

Haha ja jag kollar nu på programmet,,heter det så eller *fniss*?? Men herreguuud Vad är det för Idioter till Killar,,, hahahaha endel är ju bara FÖÖR mycket,,,,,

Jaja Idag har jag inte gjort mycket,,, eller jo förrästen,,,,, När Ida sov passade jag på att byta sängkläder i alla sängarna köra/hänga en maskin tvätt,,,, Dammsuga ,laga lunch plocka undan,,,, sen kom Pappa & Hans Alice och va barnvakt,, jag fick lite tid & åkte till Willys och handlade lite,,,,,, Tack för det Pappsen!!! det va verkligen skönt att åka ensam,,, fort gick det med,,,,,
Väl hemma komemr Karin,Hampus & Hannes på fika och lek,,, det va trevligt!!!! tiden bara rusade iväg så det va MIddags dags när dom gått,,,,,
Fisk gratäng,plocka undan,badade barnen,och Natt Natt,,,,
Nu sover kidsen och jag ska plocka iordning tvätt som jag ska ha med till käre Far i morgon han har bokat Stora tvättstugan i hans område så jag ska passa på att tvätta överdragen till sofforna,,,, vår tummlare funkar ju inte så det skulle ta såå lång tid att torka och även tvätta allt,,,, I den tvättstugan finns ju 3 maskiner & två tummlare,,, så det blir perfa,,,, men nu ska allt ut i bilen så jag slipper kånka ihjäl mig i  morgon,,,,,

Måste bara sortera upp 3 ikea kassar med ren tvätt så jag har nåt att bära i,,, faaan va trist det är att sortera tvätt,,, BLÄCH!!! 

D är på Kick off med Jobbet hockey i Linköping,,, så han kommer hem seeent!!!

ha en fortsatt trevlig kväll,,,



Puss på er!!!!
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0