Kväll igen,,,,

Vi hämtade Jack på Dagiset,, ojoj va snabbt han fick i sig den sista biten pannkaka som dom fick till mellis,,,, tanken va att hinna plocka upp honom innanmellis men vi hann inte,,,,, när han tuggat klart sprang han emot mig och jag fick DEEEEEEEN STOOOORA KRAMEN,,, och sen fick Linnea en med,,,,,, Jacks lillebror Kalle satt vid ett annat bord & vinkade,,,, det känndes lite taskigt att inte ta med honom åxå,,,, men det va ju faktiskt Linnea & Jacks efm!!!

Dom sprang in på Neas rum & stängde dörren,,,, LEKTE,lekte Sen blev det mellis igen Oboy och Mackor,chokladboll.... sen MER LEK,,,, Dom byggde koja och lekta Mamma,Pappa,Barn,,, jaha nu börjas det,,,, *fniss*,,,,, det blev inte bråk en enda gång dom va suuper snälla!!!! SÅ absolut Fler gånger,,, lättare för mig att ha en till dom skötte sig själva,,,,,














Vi åt Kina mat till middag gott gott!!!!

VCT ringde på efm resultatet efter röntken va bra,,, allt såg jättefint ut,,, men det fanns 2 små runda nånting vid bäckenet på vänster sida,,, så nu inväntar jag kallelse till kirurgen,,,, och ska även boka en gyn tid för cellprov och undersökning för att vara på säkra sidan,,,,

Nu är det dags att slagga,,,, (cool jag va nu va,,, haha)

Ha en fin kväll
STORA KRAMAR
FIA

Kommentarer
Postat av: Bästis

Fasen... Filmen funkar inte!!!!! Vill ju se!!!! Tack snälla snälla för att ni hämtade jack idag. Han va så himla glad. Pratade om Nea hela kvällen. Hmm... jaaa... ett tag sa han tom: Jag BOR INTE här, jag bor hos Nea!!!!! Ha ha!!! Sötungar!!!!

Puss & KRAM!!!!

2009-02-26 @ 21:50:53
Postat av: Anonym

Skitsnygg dans!!! Det syns att jag har ärvt sin mors taktkänsla!!! Ha ha ha ha!!!!

Lilla Ida-stackarn som bara satt där :) Gostroll!!! Hon får stå ut med mycket!!!! ;)

KRAMIS!!!!

2009-02-26 @ 22:05:11
Postat av: Hanna

Jo just det ja... Glömde ju skriva mitt namn på förra inlägget!!!

Natti natti! Sov gott!

2009-02-26 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0