Mamma / Ida dag!!

Japp Ida & jag va på stan idag,,, ungen är bara såå snäll hon bara sitter i vagnen och ser glad ut,,, iofs så sov hon om 2 första timmarna ,,,,, Linnea fick vara med Morfar & Alice dom hade varit i lekparken och ätit pannkaka med grädde och sylt,,,, så hon va nöjd när hon kom hem,,,,,

Jag va på mitt jobb och pratade med mina underbara kollegor,,, åå va jag saknar dom ,,,, Jag & Annsofi käkade lunch och hade trevligt Ida fick en burk mat och Edwards sambo & gulliga lilla Axel kom med och fikade med oss!!!!
Såå klart va jag tvungen att handla lite,,,,
NAJS PRAJS på Eltandborste,,, annonsvara 99:- ord pris 239:- ENDAST PÅ CLAS OHLSON så jag köpte tre,,, en till mig en till Daniel & mamma ville med ha en,,,, sen lite klädrollers och damsugspåsar,,,,,,

 

Kan ju Inte vara på jobbet utan att knata in på Kappahl och dra en flukt,,,,,& snacka med dom underbara flickorna som jobbar där!!! Hittade en klänning & thigts till Linnea 25% på alla kläder idag,,, så ännu ett klipp,,,,,


Sen lite make till moi,,,

och efter tips från Annsofi (tack för det) Dora dataspel med Barn mus till Linnea!!!! PERFEKT vi skulle köpa mini mus Så Linnea blev SUPERGLAD,,,,,


Handlade även värdinnegåva till bästisen Hanna som ska ha lite middag i morgon,,,,men det blir INGEN bild på detta förrän i möra!!!!


Annsofi hade med smyckena jag beställde på smyckespartyt!!! så snygga!!! tänkte ha ett litet party i slutet på april en söndag,,, datum kommer så dom som vill komma är välkomna!!! allt detta jag köpte båda smyckena och halsremmen gick på 240:-....
 
SJUKT BRA PRISER!!!!

Så nu har man satt sprätt på pengar IGEN,,,, ujujuj men mäckta stolt över mig själv som inte köpte NÅGE onödigt,,, provade en ursnygg tröja på Gina,,,, men Nopp den hängde jag tebax och skyndade mig ut därifrån,,,,, mamma penning är INTE att leka med,,,, SUCK... skönt att få börja jobba och få in lite mer stålars,,,,

När jag kommer ner i parkeringsgaraget så blir jag såå irriterad,,,, inne i ett hörn står en av stans A.lagare och Pissar,,, han har snyggt ställt sin ölburk på taket på en bil och pissar brevid bilen,,,, FAAAN om det va vår bil,,, då hade jag varit tvungen att gå i hans piss för att kunna sätta in Barnen i bilen,,,, IDIOT ÄCKEL.,,,,, och längre bort står hans sk vänner och super,,,,,, TRAGISKT,,,,,,

Väl hemma mellis,,, sen lekte tjejerna jätte länge på Linneas rum,,,,, Gullisar,,,,





Daniel åkte och handlade lite,,, och när han kommer hem har han handlat böcker till tjejerna,,,,,dom blev jätteglada,,,,



Nu är det SÅ SKA DET LÅTA!!! det är superkul,, bra artister ikväll,,,, Sonja Alden Är ju helt fantastisk!!! och Marco är ju GALEN!!! vi tittar mycket hellre det än lets dance,,,,,

SÅ ha en fin kväll vänner!!!!
KRAM FIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

uj uj uj... vilken fin och spännande påse det var där bland alla bilder!!! Den verkade bekant, men jag kan inte riktigt placera den. Åhléns möjligtvis????? Hi hi!!!

Ska bli jättejättekul i morrn.

Vilka fina halsband du har shoppat!!! Jag kommer gärna på smyckesparty!!!! KUL!!!



Puss och Kram!!!



P.S. Dina barn är ljuvliga!!!!!!!

2009-02-27 @ 20:55:27
Postat av: Hanna

Nu glömde jag visst och skriva namn IGEN på mitt inlägg!!!

Du vart har du köpt doraspelet och musen???? Tror att jack skulle kunna tänkas vilja ha sånt! :)

KRAMIS!!!!

2009-02-27 @ 20:57:12
Postat av: vicke

många fina bilder, jag hoppas att du får en trevlig helg nu

2009-02-28 @ 09:28:38
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Linn

Hej! Vad goa tjejerna ser ut när de sitter där och leker tillsammans! Det känns som det blir sån skillnad när de får syskon och kna leka med varann.. Ida är ju yngre än Isabel och leker redan fint med storesyrran! Nästan så man blir sugen på att skaffa en till bara för det :) kram

2009-03-01 @ 19:45:27
URL: http://lillaplupp.blogspot.com
Postat av: Linn

hej! Du har blivit utmanad på min blogg :) kram

2009-03-01 @ 20:05:27
URL: http://lillaplupp.blogspot.com
Postat av: Lollo

Jaaa visst är det så bra med gamla godingar som nkotb!! Perfekt när man har barnen i bilen, de gillar ju sånt "gung" i låtarna! Skönt att höra att jag inte är ensam om o lyssna på dom än då! ha ha.. Ha en superkväll, själv går jag o lägger mig nu! Kram

2009-03-01 @ 21:56:48
URL: http://loellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0