New week!!!

Mhmm dags för en ny vecka,,,, Lovely!!! positiva fia är i farten,,,,, ja men det ÄR så jag är  ALLTID glad,,,, det är INTE ofta jag surar eller är på dåligt humör,,,, eller.... jooo när jag är hungrig!!!! hihi

I går va vi iaf på Kalas hos Tindra,,,, det va trevligt Linnea lekta för fullt,,,, speciellt med Jack,,,, ev hämtar vi upp honom efter dagis på Onsdag så han får åka med oss hem & leka,,, det skulle dom båda uppskatta tror jag,,,,,


Ännu en sommarklänning som åkt fram,,,, passar ju perfa till jeans,,,,
















Ida satt bra i sin "sack´n seat" perfekt,,,,




Det va ett jätte mysigt kalas och SOM vanligt är ju cissi en hejjare på att baka det finns allt på detta fika bord att kvinnan orkar ,ed två barn & jobb,,,,,,,
grrr svårt för en annan vikt väktare att hålla fingrarna borta,,,,,,, men jag syndade med en muffins,,,, gott som ini,,,,,,te på tal om det så mina vänner -9hg till NICE då är förbränningen igång igen,,,,kanske va den där semlan som gjorde susen,,,, hoppas jag,,,
Va på Friskis i går med Karin,Erica och min älskade mamma ,,, det va sådär passet va inte så bra,, men onsdag igen,,, det ska bli sköönt,,,,

I morse fick jag känna på stressen (som kommer när det är dags att jobba) jag skulle fixa till mig själv,barnen,äta frukost,ge djuren mat och förhoppningsvis hinna med att plocka lite,,,, men det sket sig,,,lämnade ALLT & åkte,,,
 skulle vara på sjukhuset kl nio,,, droppade barnen kl halv hos mamma sen gick hon & lämnade LInnea på dagis och Ida somnade såklart ute i vagnen så hon sov på Mommes balkong i 3,5 timma,,,,

Jag Va på Njur rönkten,,,,, det gick väl,,,, eller inte,,,, betalar sitter & väntar,,, en vänlig dam kommer & hämtar mig,jag får ta av mig kläderna och ligga ner på en gansks skön brits en sån som formar sig efter kroppen tempur aktig,,,,
Iaf det är som en arm som åker fram & tebax och fotar mig,, jag får kontrast vätska insprutat i kroppen och dom kollar,,,,, damerna är super trevliga pratar och skrattar,, JAG likaså.,,,,, en av damerna Undrar vart hon sett mig förut,,, vart jobbar du??
Clas Ohlson säger jag,,
"OOO JAAAAA "nästan skriker hon, "det är ju DÄÄÄÄR jag sett dig,,, gud jag höll på att bli gaalen av undran för jag kände igen dig,",,, Hahaha ja så va man "kändis"igen,,,, *fniss*
Det kommer in en läkare som frågar om jag haft ont på nån speciell sida?? han tyckte sig såg en sten i högra sidan men flödet förbi den va bra,,,, NOPP ont på båda sidorna i ryggen,,, 
Då tycker jag vi gör en sikt rönkten,,,,, (heter det så?? nu får jag välan skit av dom som kan),,,,

Jag blir inlotsad till ett nytt rum,,,, Damen där va Allt annat än trevligt,,, sur,bitter,tråkig och kunde INTE bjuda på sig själv,,,, GAAAHHHH att man jobbar på ett sån jobb där man träffar en massa folk VARJE dag och är så djävla otrevlig,,,,,, det stör mig!!!
Jag ligger på britsen och det är typ som en STOR "rund munk" som åker fram & tebax snurrandes,,, jag får hålla andan och andas om vartannat,,,,,
När det är klart säger "GLADA" vi kallar henne det,,,,
-Jaha skulle du vänta eller???
- EH... ja jag vet inte dom sa inget iaf,,,,,
-NÄHÄ!!!! (barsk i sin ton) Då kan DU åka hem,,,,
-Jaha,, men vad händer nu då?? när får jag provsvaren? eller veta om det är sten eller grus??
- JAaaa det får du vända dig till dom som skickade remissen hit,,,,,(tjurig som fan)
- Ok  vårdcentralen då?? det va ju dom som skickade remissen,,,,,??
- JAAHAA om det va där du va så,,, vad hette Läkaren???
-Emmmmm kommer inte ihåg men hon va bara där tilfälligt,,,, skulle sluta förra veckan.....
Då blir "GLADA" Ännu surare,,, liksom tittar på mig som om JAG va en idiot,,,,
- MEEEEN då får DU ringa Vct och fråga efter nån annan då,,,,, det är ju diiit svaren kommer,,,,,
VIIIII LÄMNAR IINNNTE UT NÅGRA SVAR HÄR IIINTE!!!!
- Ja ja,,, tack då ,,,,  jag klär på mig lite snabbt och smiter ut därfifrån,,,,
Så vi får se vad som händer ringer Vct i morgon....
DJÄVLA BITTRA SURKÄRRING.......  jag skulle kunna spy hur mycket galla som helst över sånna djävla trista människor,,, hon skulle lägga in om avsked,,,,,, nä nu ödslar jag inte mer energi på trist folk,,,,,
Tur att en annan alltid är positiv ,,,,, JAG jobbar iaf på RÄTT ställe för mig!!!!!

Efter sjukan åkte jag till Mor och åt lunch,fikade och sov en halvtimma i soffan (som man ska hos sina föräldrar),,,, sen hämtade jag Linnea,,,,, Vi handlade korv,,, tillbaka till Momme mellis,hämta Ida hem laga mat,,, Innhalera korvstroganoff och ris,,, till dagis för förskoleråd,,, stressa hem D åkte på Styrelsemöte på OBK,,,

Jag leker LIte med tjejorna,,,,, sen natt natt,,,, Ida låg och pep/grinade lite i sitt rum innan hon somnade,,, och Linnea slocknade i soffan,,,,, fyy nu blev det en sån kväll igen,,,, nää ändring saga & hennes säng rutin är det dags att återuppta

Nova ligger med tassarna i vädret och jag smaskar på Salta pinnar,,, (30st=1/p) perfekt,,,,,
Lipstick Jungle ikväll JIHOOOOO!!!!
Hörde på Rix i morse att Edie Britt i DH kommer att dö,,,,,, så hon kommer inte att vara kvar länge,,,, skit jag tycker hon är bra,,,,Nåja nog om drabbel serier som MÅNGA av det andra könet säger,,,,,,,

HA en MYSIG kväll mina vänner!!!!
PUSSAR & KRAMAR
FIA


Kommentarer
Postat av: BÄSTIS!!!!!

Men gud vilka fina bilder!!! Linnea är som en liten ängel med sin långa vågiga hår!!! Inte konstigt att jack är kär i henne!!!!!! :)

Han skulle bli superglad om han får komma och leka nån em (och jag oxå, he he).

Pussåkram!!!!

2009-02-23 @ 21:33:35
Postat av: Björn

hejsan fia!

du vill bara HA HA HA min ord.... du glömde min dekadenta kropp!! hahahahaha

2009-02-24 @ 10:55:24
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: björn wikström

det ska berätta det för dig, vad det stod i breven! om du lyckas tyda detta??!! djhasdkhasdueencdjbckadjfkajsrkaläöAKDNOF.

DJDUWMKLäöwijwcnwfia,dfjefnÖ.

KRAM/b

2009-02-24 @ 20:59:35
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Linn

hej! Vilken jäkla surkärring. Jag säger som du, blir galen av sådana människor! Speciellt när man valt ett arbete där man jobbar med människor.



Vilka fina bilder från kalaset. Linnea är så söt. Gud vilket långt hår hon har, redan! Fint :)



Sån där zack in seat eller vad den hette :) hade vi tänkt köpa förut, verkar så bra att ha med sig till de osm inte har barnstol hemma etc. Tar ju ingen plats heller.. kram

2009-02-25 @ 19:57:31
URL: http://lillaplupp.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Nämen har din dotter redan hittat kille? =)

Gud så söt hon är!

2009-02-26 @ 12:41:15
URL: http://rosakaninjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0