Njurstensanfall IGEN,,,

Ja fasen jag fick ett Njurstens anfall efter lunch,,, satt i soffan & kände att det kom smygande,,,, fasen ,,,, började vanka fram & Tillbaka,,,, men det blev bara värre,,,,,, som tur va hade jag EN Spasmofen kvar i skåpet,,,, Tack gode guuud!!!! så jag gick ner & ställde mig i duschen och tog en sån..... trampade,duschade ryggen,trampade,suckade efter c:a 15 minuter börjar det släppa,,,,,
Den känslan går inte att beskriva,,,, såå underbart att slippa smärtan.... för HELVETTE vad det gör ont,,,,,, Pratade med min BÄSTIS hon hade ett par suppar jag kunde få så jag har hemma,,,,, hon har ju haft gallsten,,,, och hon beskrev känslan när det släpper som att det Durrar i hela kroppen & att hela kroppen känns som bomull,,,, och det stämmer faan,,, helt otroligt skön känlsa,,,,,

Momme kom hit en stund och lekte med barnen,,,,, sen tog familjen en promenad till affären,,,, Linnea cycklade,,,, stackars lilla gumman hennes cyckelhjälm är för liten ,, den satt uppe på toppen av huvudet,,,,, som tur är cross kör hon inte,,,,men vi får åka & köpa en ny i veckan,,,, för här kommer det ingen mer snö så nu får vi börja cyckla,,,,,

Det är en av sakerna jag kom ihåg att jag tyckte va jätte häftigt när vi flyttade hit,,, att man cycklade året om!!! Fasen i Kramfors plockade man undan cycklarna & fram med spark under vintern,,,, (jag hade en ROSA)
& då man fick ta fram cyckeln va det stort och då va det verkligen VÅR,,,,,

Vi cycklade förbi familjen Åberg och fick oss en kopp kaffe!!! Tack för det,,,, Barnen lekte,, & som vanligt bara Älskar Hampus Ida nu får ni sätta en lillasyrra till grabbarna i livet!!!!
Karin Hurtbullen skulle & träna,, hur mycket ångest fick jag då som syndade på en god vaniljbulle hos henne,,,, men fortfarande förkyld haft njurstensanfall och blev sjukt illamående så jag kan med gott samvete sitta hemma & INTE träna,,,, eller,??,, drog även 2 varmkorvar till middag,,, Nä from i Morgon blire steeenhårt för det blir ju synd på Lördag med vin & godis!!!!

 

Fam åberg hade en jättefin julbock/julhund på terassen.......

hahaha helt underbar!!! det blir till att beställa till nästa JUL!!!!





Daniel tog fram lördagsgodis skålen förut,,,,, (som nästan va orörd eftersom jag inte kände smak i går & sket i att äta) men i skålen ligger en DAIM (liten) ÅÅÅÅÅÅ JAG ÄLSKAR DAIM,,,,
-Vems är det där?? frågar jag
- Min sa daniel jag la dit den förut
- Å men jag kan väl få den,,,,,,
- Ja ta den du,,,,
-ÅÅÅ tack älskling... fasen va jag saknat daim,,,,, jag börjar öppna nästan med en tår i ögat,,,
- Nej jag vill nog ha den säger Daniel och tar den,,,,
- Men men en liten bilt kan jag väl få,,,???
- Ja om jag får pussas med dig sen,,,,
- JAJA okey,,,,, jag ska ta den, men han drar bort den,,,
- Och klämma på brösten,,,,,,
- Men va faaaan okay då ,säger jag  va du vill jag måste få en bit,,,,,

Så man kan samanfatta daim incidenten att jag FNASKAT för den!!!!!
Men det va det värt så sjuuuuuuuuukt gott,,, det liksom drog ihop sig i kinderna,,,,,,,
Image

JAG ÄR EN DAIM ÄLSKARE!!!!!!!!

I morgon hämtar jag glasögonen!!!!! Jippiiiiiii!!!!!

Nä nu ska vi krypa ner i sängen & kolla på Beck!!!!
Sköt om er mina vänner!!!!
KRAAAAM!!!!

Kommentarer
Postat av: Bästisen...

Bra att du inte skrev ut min namn... Det är nog olagligt att kränga medikamenter sådär.... Ha ha!!!

Pussåkram!!!

2009-02-01 @ 20:59:20
Postat av: edward

Hahaha... Fnaska för choklad. Välkommen till min värld, det gör ju jag varje dag. Och för kakor förstås, och bullar och... =)

2009-02-01 @ 23:41:53
Postat av: My

Nej men stackare-njursten...Men är det borta nu eller måste du operera?

Ha ha fnaska för choklade var ju kul :-D hade jag me gjort!

2009-02-02 @ 10:04:46
Postat av: daimälskare nr1

jag har t.o.m. En daimtröja som jag fått för att jag samlat ihop streckkoder. Kram helen

2009-02-02 @ 13:57:24
Postat av: Jessica

Oj njursten stackare!!!! Ja Daim är gott det:)

2009-02-02 @ 19:10:06
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0