SEEEEEEGGGGGGTTTTTTTTTT GAAAHHHHHHHHHH!!!!!

Ja faaaan va segt det går med vikten,,,,, inte ett hekto på 2 veckor,,, skit åxå & jag är verkligen skiit duktig äter mina points och tränar.... VARFÖR??? nån som har tips?? Och kom inte & säg att jag tränar och bygger muskler för jag HAR en sån våg som mäter fett/vatten och dom värdena har INTE heller ändrat sig,,,,,, men men jag kämpar på,,,, man kanske ska ta en vecka med bara soppa & chocka kroppen lite,,,,??? 

Ja igår va det ju Alla hjärtans dag Vi började dagen med lite paket,,,, Linnea va såå nöjd över sina saker,,,, och hon säger,,,
- ÅÅÅÅÅÅÅ va ni är snälla med mig Mamma & Pappa
Älskling,,,,, Du skulle bara veta hur mycket vi älskar er!!!
Ida tuggar & suger för fullt på sina saker,,,






Daniel fick en liten Nalle från Nallebudet med ett litet kort,,,, jag hade en liten önskan på kortet,,,, meeen jag vet inte om jag får som jag vill TJURSKALLE,,,,,,


Jag hade döpt nallen till DAFI = Daniel & Fia fyndigt va??? hihihi

Sen hade vi lovat Linnea att hon skulle få äta frukost i sin säng och titta på film,,,, så vi kopplade in Lilla DVD:n och fixade lite,,,, oooo va hon gillade det,,,, Va myysigt jag har sa hon flera gånger,,,,,




Ida ville vara med syrran........

Sen slappade vi hela dagen,,, åt en Taco lunch,,,,, Daniel åkte till en släkting som hade 80-Års fika jag va hemma med tjejerna,, Ida är ju lite krasslig,,,, och Linnea ville vara hemma med mig!!!


Jag fick blommor av min familj!!!!! Tulpaner!! & en massa kärlek så klart,,!!

Här är lilla nallekaninen som D fick!!!!








Linnea spelade Dora på datorn hela eftermiddagen,,,, nu har hon fått koll på hur man gör & tycker det är JÄTTE kul,,,,,,

På kvällen va det ju MELODIFESTIVALEN!!!! Bengan, Ellinor  & lilla Malte va här och fikade lite
Vi Tyckte verkligen att Lili / Susi va bäst,,,även Amy va bra,,,, och läckra Måns va ju JÄTTEBRA!!!!

Men Kvällens tajtaste byxor stod H.E.A.T:s trummis för.  hahaha va vi skrattade,,,,,,

 Man såg verkligen ALLT i denna byxa,,,, det skulle vara nåt för min sambo!!! *ler*
 
Momme va här med varsin liten nalle till tjejerna i Alla hjärtans dag present,,,,, när man trycker på magen så "pussar" den och säger I LOVE YOU!!! Tack momme va gullig du är!!
 





Nu ska vi äta lite frukost,,,,,

Ha en Rolig dag mina vänner!!!!



KRAM
FIA





Kommentarer
Postat av: Jessica

Söta flickor du har!!!

Gillar kortet du sände, haha, blir det vita dörrar nu?;) fniss

2009-02-15 @ 20:19:49
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Anna Book

Hallå där, ville bara kika in och tacka för gullig kommentar i min blogg, det värmer ;)



Hoppas det lossnar med viktminskningen hihi jag vet hur det känns när det bara stannar av sådär. FAST man gör alla rätt hahahaa. Ta det bara lugnt ;) Det släpper ska du se det är ju bara normalt.

Vilka otroligt söta barn du / ni har, helt bedårande.



Hoppas du får en toppen vecka och att vi hörs igen. Kom gärna tillbaka till min blogg www.annabook.nu och hälsa på :)



Kram Anna Book

2009-02-16 @ 00:08:19
URL: http://www.annabook.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0