SNAAAARK...

 Herreguud va trött jag är Mina så hjärtan vaknade FEM i morse,,,, ska det vara svårt att sova på mornarna?? iofs så sover dom innan sju på kvällarna så vi får bra med egentid men i alla fall,,,, jag är såååå trött nu,,,,,ska sörpla i mig en kopp kaffe så man kanske vaknar till liv,,,,
Linnea ska vara på dagis kl 09.00 sen åker jag hem och sover en stund,,,,,
I efm ska jag & Nea på Pettsson & Findus teater,,,, det ska bli mysigt,,,, Ida ska vara hos mormor,,,

I går va det lungt hela dagen,.,,,, inte många knop va trött trött,,,,Daniel va hemma vid lunch dom hade lungt på jobbet så han åt med oss,,, det va mysigt man äter ju alltid lunch själv annars,,,,

Sen va det dags för ett Friskis pass igen det ÄR så kul,,,,och jobbigt,,,,,, men förhoppningsvis ger det resultat snart,,,,
Det går ju å segt,,,,, fick tipset att jag skulle chocka kroppen med nått fett,,,, så i söndags åt jag lite chips,,,, och i går en semla,,,, Hatar mandelmassa så den skrapades bort men det andra tröck jag i mig,,, och ÅNGEST så ini hel,,,,,,te men jag hoppas på resultat om en vecka,,,,,,,


Daniel hade köpt fina semlor,,,,,,

Och måste säga att det va såå sjuuuukt gott med chips,,,, bra om chockningen funkar för du kan man ju "unna"sig några chips då & då,,,,när det går segt....



Jag ska ringa BVC idag Ida Hostar så sjult mycket på nätterna det vill inte ge sig,,,, nästan så att hon kräks,,,, så förhoppngingsvis får vi lite penecelin till henne,,,,,

Nu reser hon sig mot vissa möbler,,,, just nu står hon på knä under tv:n och håret har v´blivit elektriskt så det står rakt upp hon ser galen ut!!!!

Nu ska jag fixa frukost åt tjejerna,,

Sköt om er & ha en bra dag


Kram Fia

Kommentarer
Postat av: helen

ja vi vet ju vad sambon gör med sin egentid-sover på soffan!

2009-02-17 @ 08:48:54
Postat av: Anna Book

Hej, ja jag kan inte annat än hålla med dig. Vanessa älskar verkligen att klä ut sig till prinsessa och vet precis hur hon vill se ut på morgonen när hon går till förskolan hihihi.



Men GUD vad man älskar dom inte sant? så mycket jobb, trix & fix men tredubbelt med glädjen man få av och tillsammans med dom ;)



Hoppas ni får en fin vecka, trots att dina barn verkar sjuka och attt dom kryar på sig.



Kram Anna B.

2009-02-17 @ 09:31:33
URL: http://www.annabook.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0