Tandläkaren!!!!!

MMM jag va ju hos dentisten idag,,,,, och jag har ju SÅÅÅ fina TÄNDER.... INTE ETT HÅL!!!! tack för det!!!! men lite tandsten som ska tas i mars,,, och EN liten för stor tandkötts ficka,,,, det ska motarbetas med tandråd och efterkoll,,,, men i övrigt TIPP TOPP i KÄFTEN!!!!


Svärmor va här & passade Ida, som hade sovit hela tiden jag va borta.... men vaknade när jag klev in genom dörren,,,,, så då blev det lunch,,, sväris hade med sig en god kycklinggryta hon gjort innan hon kom,,,, TACK för det,,,, så vi hade en trevlig lunch och fika pratade om allt,,,, jag har även beställt lite kläder,,, NU ska hon få sy till Tjejerna,,,, hon har en MASSA retro tyger och mönster kvar sen Daniel va liten,,,, underbart klänningar & byxor,,,,, kanske hon kan börja sälja sen,,,, hihi men hon är grym på att sy!!! det tackar vi för!!! hon hon tyckte det skulle bli jätte mysigt,, hon har ju 3 pojkar så inte ett flick plagg så långt ögat kan nå,,,,,,,

Jag har träningsverk sen Friskis,,,, i revbenen och sidorna,,, TACK för det,, visste inte att JAG hade nån muskel där,,,, så NU BLIR DET F&S för hela slanten,,,,,, ska bara införskaffa mig ett par Inneskor,,, kanske ska "Fnaska" ihop till ett par av Daniel,,,, moahaaaaa!!!!! det är nog inte nåt problem,,,,,,

Han är förövrigt på brukshundsklubbens årsmöte (OBK),, får se om han kommer hem med Ordförande posten,,,, han hade blivit tillfrågad!!!

Tjejerna somnade som vanligt tidigt,,, Nea halv sju Ida sju,,,, så vi får se när tupparna vaknar i morgon,,,,, men det är fullt ooomöjligt att hålla dom vakna,,,, jag gjorde ett tappert försök i efm,,,, åkte till Linneas dagis 20 minuter innan hämtning,,,, åkte runt lite i stan,,,, och hoppades på att Ida skulle somna ,,,, men ne!!!!
Hämtade Nea åkte en EXTRA LÅÅÅNG sväng hem,,,, Halvägs till STOR stan och hem en liten kringel väg,,,,,, Ida somnade typ 3 minuter innan vi kom hem så hon fick sitta kvar i bilen & sova,,,, (ställde ut barnvakten),,,,, men INTE Linnea,,,, & Ida sov typ  bara 20 minuter SOM ALLTID på efm,,,, Hon sover ju iofs 3-4 timmar på fm men men,,,,, det spelar ingen roll om dom somnar halv sju eller halv nio liktförbannat är dom uppe mellan fem&sex,,,
Glada & Pigga,,,, och SNÄLLA (för det mesta) så vi kliver upp och myser,,,,, tur att man är mammaledig,,,, hur ska det gå när man jobbar till 18.15 hämta på dagis,lagamat,natta,städa,tvätta???? jaja den tiden,,, det tar vi då,,,,,

Nu ska jag slappa och ta hand om mina revben,,,,,
För övrigt har jag kollat fel på "motionsstickan" från VV 60 minuters friskis ger 9 EXTRA POINTS,, herreguuud det är ju 3 glas vin,,,, hahahaha skönt de!!!!

Mys på ikväll mina vänner!!!!


KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh ,vilken lättnad att det inte var några smärre fel hos tanis då! Puh! Kan bli så dyrt annars.

2009-02-12 @ 23:51:47
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0