Trötta Måndag ZZzzzzZZZZzzzz

Ja fasen va trött jag varit idag,,,,, kan bero på att jag bara va tvungen att kolla klartpå Beck filmen igår,,, faaan så bra den va spännande rakt igenom,,,, så jag somnade vid halv tolv sen vaknade gärna våra små blommor vid kvart i fem,,,, suck,,,, så när vi ätit frukost kunde jag Knappt hålla ögonen öppna,,,, satt & halvnickade i soffan,,,, så vid nio ut med Ida i vagnen och då som en räddande ängel kom hjärtat hem, hade lite att göra på jobbet så jag gick & la mig,fick sova 2 timmar,,,, sjukt skönt,,,,,Daniel åkte tillbaka till jobbet,,, så efter det va man lite piggare,,,,

Min kära far kom & åt lunch med mig & tjejerna,,,,, sen blev det att innta soffan igen,,,, Ida sitter på golvet & Linnea gick ut på tomten men Nova,,, Grannen va ute och klippte frukt träd så dom höll sig mest på den tomten,,,, hihi stackars Henry undrar om han fick nåt gjort,,,, men Nea fick iaf en timma frisk luft,,,,

När D kommit hem Åkte jag & Nea till stan för att hämta mina nya Glasögon,,,, JAAAA va nöjd jag är!!!! super snygga båda två,,,, svårt att välja villka jag ska ha nu när jag har 3 par super snygga!!!! Och jag undrar villka jag ska ha på LÖRDAG!!! hihi men men ,,,,, jag kommer ju ha några FLIES här som kanb hjälpa mig att välja,,,,

Här är dom första Utan "båge"(shit jag MÅSTE sola,,,, snacka om att man ser sliten ut,,,, meeeen jag är ju sjuk,,,,, )




Dom andra Bruna Lite större än mina svarta...


Från Sidan,,,

Lite mormor Rut över dom!!!!



Efter maten tog jag och Grannen med dotter ,som skämms ihjäl över oss "Kärringar" med stavar.. hahaha ja det är bara att vänja sig jag börjar nog närma mig kärring,,,,jag kommer ihåg hur pinsamt det va att vara med mamma när jag va i den åldern det va dock bara under en liiten tid men att gå med henne på stan va ju DÖDEN.... stackars älskade mamma,, hon fick inte sitta brevid mig på bussen till stan.... men betala mina kläder vi provade ut det fick  hon,,,, Tur att hon visste & vet hur mycket jag ÄLSKAR henne!!!

Iaf vi gick en 60 Minuters SNABB stav prommis!!!! så nu fick jag 5 bonus points!!! tack för det,,, och mör i kroppen,,,,,

Alla sov i huset när jag kom hem så nu blir det Lipstick Jungle som bara är såååå bra och lite internet,,, ska nog ta mig lite morötter ,....... måste ha nåt att tugga på...
Jag tror att Linnea saknar sin napp ibland,,,,, hon somnade med snutte filten i munnen,,,,,


Snorpan!!!!!


Ha en fin kväll
KRAAM

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tjena fia...Jag tycker du ska ha dom första glasögonen utan bågar till tjejfesten,, skit snygga,, passa dig perfekt..kram

2009-02-02 @ 22:03:02
Postat av: Hanna

Fan va snygg du är Bästis!!!!!

Puss!!!

2009-02-02 @ 22:03:14
Postat av: Hanna

Håller med syster-yster!!! Dom var dessutom mest olika dom du har nu!

KRAMIS!!!

2009-02-02 @ 22:48:38
Postat av: helen

ska du förnya dig ska du ha de första. Måste bara säga JISSES vilken söt tjej Linnea är! Kram

2009-02-02 @ 23:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0