Veterinären,Kusinmys & Stavgång

Jaa Idag har det varit full fart,,, ovanligt?? Jag hämtade LInnea kl två Istället för tre sen åkte vi till Södertälje och Animalen!!! Super bra djursjukhus för övrigt!!! Vi brukar åka till Strömsholm men den vägen är hemsk att köra,,,, så Animalen passa utmärkt!!



Dom Kollade på Novas knölar och under tiden dom gör det hittar jag en till på magen,,,, men det va vanliga fettknölar *SKÖÖNT*
Men hon har haft ont i lederna & varit lite halt till & från så Nova kommer att äta smärtstillande i två veckor,,, blir hon bra kommer hon förmodligen fortsätta med detta livet ut,,,,,,
men åå va hon ogillar att vara hos vet.  Vi bodde nästan på strömsholm när hon va liiiten fick operera bort livmodern på henne hon va såå sjuk  & höll på att stryka med,,,, hade vi inte kommit akut den kvällen till s-holm hade Nova inte funnits idag,,, huuuuga vår älsklings voffsigull,,,, nog om det,,,,




Efter Vet, åkte vi till Kusinerna och moster Ingela och myste,,, Till Neas förtjusning,,,, som ni vet ÄLSKAR sina kusiner,,,,

Kusin Bianca till Höger & kompisen Paulina till vänster


Jack hade en liten kulig tröja han lånat av sin pappa!!! succe i skolan,,,, hihi



Vi blev bjudna på delikat middag,,,, Max,, hmm jag plockade bort dressing/ost och så klart skippa stripsen,,, så nån points mindre blev det säkert,,,,, men jag va nog lika hungrig efter som innan,,,,,


jaja stress stress Jack skulle på Träning så vi drog till Ingelas lägenhet som dom håller på att renovera för fullt efter branden,,,,(bor just nu i huset hos sin ex man)
Det blir så fint,,,,, men ojojoj va Illa det kunde ha gått,,,, sot kvar i hallen,,, där dom inte börjat ännu,,,,, allt hade smält sönder i badrummet helt sjuuk värme det varit,,,,
Läbbigt det där med eld,,,,, man ska INTE lämna ljus,,,,,


V-rummet klart,,, jag hjälpte till lite att iordningställa möblerna,,,


Här ser man lite av sotet i halltaket,,,,,

Linnea somnade på en gång i bilen på vägen hem,,, vid 18.00 så i morgon vaknar hon väl halv fyra,,,, SUCK... och det ska komma snö i natt så daniel ska väl ut & salta,,,, så det är bara för mig att kliva upp tidigt,,, nerå vaknar Linnea kan hon sköta sig själv med film,pyssel.... det är värre om Ida vaknar,,,,

När vi kom hem vid 19.10 bytte jag om & sen tog jag & Helen (grannen) en 50 minuters rask/snabb stav gång,,,,, sköönt svettig när jag kom hem,,,,,så 4 bonus points jihaaaa där va den burgaren borta,,,, och några sparade till lördag,,,

Nu sover D i soffan,,,, kan han behöva om han ska ut & salta i natt,,,,

Jag ska fasen med sova,,, man har ju Sjukt morgonpigga kidz!!!!

God natt mina vänner!!!!
KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh herregud vilken dag! Full fart konstant! Skönt att lilla hunden får lite mediciner i alla fall... vet ju hur ont i hjärtat det gör när de har ont...

2009-02-05 @ 07:11:50
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0