ONSDAG!!!!!!

Hej igen,,, fick ett sms fråh Hanna i morse med frågan VARÖR jag inte bloggat,,, hihi va såå trött och hela dagen igår bara flög iväg.... men tar igen det i dag,,,,

I går lämnade jag Nea på dagis,handlade,städade,fixade lunch pastasallad fick ju Storfrämmande,,,, Nathalie & Axel kom hit och myste lite,,,,, det va jätte trevligt,,,,, han är ju så gullig,,,,








Efter denna mysiga lunch blev det hämtning på dagis,hem fixa mellis, (& Nu börjar det hända saker,,, Ida ska ha ALLT som Linnea äter,, hon verkligen SKRIKERsad1  innan hon får smaka,,, så igår fick hon en liten bit isglass,,, ÅÅÅ va gott/kladdigt det va!!!!)





..... Palnera vecko meny,skriva inköpslista,fixa middag.... och sen kom Daniels mamma & fikade en sväng,,,,,, Barnen va skit trötta,,,, somnade halv sju & sju,,,,,
Jag & D va med super trötta så vi gick & la oss vid elva somnade på stört.....

Och i Morse vaknade Linnea vid 4 va faaaan helt sjukt,,varfööör hon somnade ju sju!!!!
 idag gick daniel upp,, Ida hade knölat lite men somnade om så vid sex kom Linnea in & väckte henne med,,, jag fick sova till 8,,,, då hade Ida hunnit somna om,,,,så hon sov nån timma igen,,,,, hihi men vi hörde från hennes rum AAAAHAA GAAAHAAA !!!!! hon lät skit ARG & gapade på oss....... hihi så här såg hon ut när vi kom in,,,




Linnea Har nippran på att bära Ida så i Morse visade jag hur hon ska hålla,,,,,, hmm hon får dock bara bära då vi ser,,,,


Hihi Ida liiite missnöjd/orolig,,,,

När svärmor va här igår så kännde hon en knöl på nova vid höften,,,, och senare hittade vi en till i ljumsken,,, *SUCK* vår älskade lilla vovve,,<3,, så i efm åker jag & Linnea till Södertälje & Animalen,,,,, fick tid kl 15.00 Nea slutar då på dagis men jag hämtar henne tidigare så kan hon hänga med,,,,,, vi åker till Syrran efter och äter Middag,,,,,
Hoppas det bara är nån form av muskelknuta eller nåt,,,,,, Håll tummarna,,,,

Nu ska jag snygga till mig,,,,,
Ha en bra dag mina vänner!!!

KRAMEN
bearhug
FIA

Kommentarer
Postat av: helen

isglass är bra när de får tänder. Och gott! Lycka till med hunden!

2009-02-04 @ 15:05:26
Postat av: Mthess

Jag har öppet hus i morgon om du vill komma och titta på kläderna innan Elins träff på söndag. 10-18 är du välkommen!

2009-02-04 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0