CityGross..

Japp Jag tog mig i kragen duschade och så åkte jag & Ida till Citygross för han innhandla lite billiga strumpor,, hmm jag stod med pensionärerna och rev i korgen efter dam&herr strumpor,,, hihi men det blev 6 par var svarta vet ju inte hur kvalituttan är men det spelar ingen roll för FEM SPÄNN!!!!

Måste berömma CG i Nyköping det är ju så fräscht och riktigt bra FRONTAT helt sjukt jag drog ett varv på schampo sidan (som vanligt när man handlar blir det ju lite mer än man tänkt sig) iaf det va sån sjuuk ordning på alla flaskor man kände sig nästan lite lyxig på nåt konstigt vis,,, hihi men det är sjukt bra ordning på alla saker oavsett avdelning,,,, kan ju med stolhet säga att kompisen Frida är ansvarig för Hem/hushålls avd som åxå är SUPER fin jämt,,,, bra jobbat KLÄGGET!!! hihi

Efter CG hämtade jag nea på dagis & vi åkte till momme och käkade middag,,, där jag fick en släng av feber igen,,, suck man kanske inte skulle varit ute och fara idag,,, så det blev alvedon och sova i 40 minuter,, tack för det IGEN mamma!!!
sen va mamma på Vikt väktarna (det magra skrället va hon nu har där & göra) så hon köpte lite VV choklad till mig,,,, jag är beroende av choklad,,, äter en bar varje dag,,,,,, men det är ju bara 2P/bar så det kan man unna sig och dom är fördjävligt goda!!!! jag kör ju med VV som ni kanske vet men jag kör hemma har tänkt att jag skriver in mig då det börjar sega sig,, än så länge har jag ju gått ner 11.5kg hade ju satt 10 till Jul och 20 till sommaren så marginalen är på min sida,,, men nu under jul/nyår har jag stått stilla så det är nya tag nu som alla andra säger,,, hihi men Vikt Väktarna funkar skit bra för mig så jag kämpar på!!!

Ida fick förästen nya nappar idag,, supergulliga!!! Nappar är en super rolig assocear till bebisar, jag är verkligen skit noga att matcha nappar med kläderna.... t.om till pyjamasen måste nappen matcha,,,, (ja jag vet sjuk i huvet),,,,
Som blogg besatt fotade jag ju gummis med nya nappen...den va som en liten nykelpiga,,,,


Hittade lite fler bilder när jag tömde mobilen.... Linnea på sandy´s när vi va på stan....



Jag på Jobbet!!



Daniel & Nova en Söndag morgon,,,



Ida somnade i Runes famn när vi va där en kväll,, till grejen hör den att hon va såå tjurig & bara vägrade somna,,, men inte hos Rune hon slocknade Direkt,,,, hon ser ut som en liten tjock docka hihi




Lillgumman i mammas mössa,,,,

Vi har tittat på Sing a long,,,, är det fler än jag & daniel som tycker att Renee Nybergs Byst ser konstig ut,,, liksom som ett hål mellan brösten.,,, hon är ju så magert med så det ser lite äckligt ut,,,, (för övrigt är hon ju snygg!!! ) men nja hon ska nog hålla sig till Icke urringat,,,,,

Nu ska jag mumsa popcorn med Daniel,,,,, Jag får dammsuga popcorn varje dag efter oss,, jag fattar inte hur vi äter när hälften ligger på golvet,,, men nu när jag synat honom så ser jag att han tar en STOR näve som han försöker få in i truten.... och misslyckas så då blir resultatet att hälften faller på golvet,,, och jag gör likadant,,,, hahah men skit i det gott är det iaf,,,,,

Oh jag glömde ju skriva om Linneas utbrott nu ikväll snacka om 3-år,, för övrigt är allt kan själv,,,, suck suck,,, iaf så skulle vi läsa saga hon & jag så jag går in på hennes rum och ropar på henne,,, hon kommer inte,, jag kollar igenom böckerna försöker hitta nån lättläst kort bok,,,, hon kommer INTE så jag går ut till tv:n då ligger hon under bordet & surar så jag säger:
- Nehepp eftersom du inte kom nu när jag ropa blir det INGEN saga,,,,
hon ignorerar mig och ligger kvar under bordet och kollar på tv.... efter sisådär 15 minuter säger hon:
-mamma jag vill gå och sova i min säng..
-Gör det får jag en kram då
-Men vi ska ju läsa saga??!! Lite irriterad,,,,
-Nehe du kom inte när jag ropade & skulle läsa förut så nu blir det INGEN saga,,, det är INTE du som bestämmer Linnea det är jag,,,,,
Då tar det hus i helvette hon gapar och skriiiiiiker som Lotta PÅ Bråkmakaregatan,,,, Ligger på Golvet och sparkar,gormar om att hon minsann lyssnar nu och att vi ska läsa saga nu,,,,
Jag förklarar lugnt att ne det blir ingen saga,,,,
Hon gaaaapaaaar och skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiker,,,,(konstigt att Ida inte vaknar)
Daniel & Jag skrattar åt henne vi kan inte hålla oss,,, hihi villket resulterar i ännu mera gap och skrik,,,,
-Vad är det med henne ikväll?? frågar daniel
ingen aning hon är aldrig sähär.....
men till slut efter 15 minuters gapande/gråtande krokodiltårar kryper hon upp i min famn och toksomnar,,,,
Vår Lilla trotsiga treåring,,,,,,,Du ska bara veta hur mycket  Vi älskar dig !!!,,,, (men ibland är det nära att vi sätter ut dig på Tradera ;) )


Ha en trevlig kväll mina vänner!!!!

Fia

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan låna henne :)

2009-01-08 @ 23:22:31
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/
Postat av: Vicke

det var billigt då var det värt att trängas en stund, fina bilder igen

2009-01-09 @ 08:57:47
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0