FREEEEDAG!!!!

Japp helg igen,,,, skönt att ha daniel hemma så man får hjälp med kidsen.....
I går lyxade jag till det på matfronten (dock  Viktväktarmat) men iaf jag gjorde vitlöksfylld lycklingfile som va baconlindad med klytfpotatis och sås,,,, Jättegott!!!
Jag va och tränade aqua med,,,, jätte sköönt men skit hårt,,, vettefaan va det va med tessan haha hon körde stenhårt trodde jag skulle drunkna ett tag,,,,,
Men men Det GER resultat,, mhmmm invägning i morse,,,,
 -14kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är så djävla bra!!! om man får säga det själv... det går så sjukt bra nu.... jävligt skönt,,,, så jag drar på mitt andra delmål till -25kg till midsommar!!!!! faan det känns inte så långt borta......
Nu är man inne i Tänket,,,,, det känns skit bra,,,, och det jag är mest nöjd över är att jag kör hemma själv och inte behövt gå på möte ännu,,,,,, men Min bästis hanna Kör ju Gi hon är med SKIIT duktig,, så det är en liten sporre att man kämpar tillsammans,,,,, även om vi inte träffas så mycket!!! men jag vet att hon är stenhård med sin metod så jag ska fasen inte vara sämre....hihi sen att vi två kommer vara SKIITSNYGGA I SOMMAR (kanske "slynor" i vitt på läget)hahaha eller hur bästis..... ett litet insider skämt!!!!!
Sen givetvis Cicci som gick ner 44 kg,,,,,, helt sjuukt bra, så man tänker ju KAN HON SÅ KAN TAMEFAAN JAG MED!!!! (tack för det cicci)
Nog om vikt & mat!!!

Pratade nyss med pappa han mådde lite illa idag men har inte fått igång magen som det ska,,,, så han stannar en natt till ,,,, så dom ser att allt funkar!!!!vi får se om jag & Linnea åker in med lite mer filmer till honom ikväll,,,,,
mamma & Nisse skulle komma hit i dag och gossa med barnen det va ett tag sen nu,,,,,

Tog ett litet foto på Nova i morse.....så här ligger hon varje morgon och väntar på Henry & Agneta (grannarna och novas dag husse/matte) hon älskar att vara med dom..... Vi kunde inte fått bättre grannar som tar hand om vår vovvsigull när vi jobbar och även som tar henne på prommis nu när jag är mamma ledig.... VI är sååå tacksamma!!!!




I dag fyller Svärfar/farfar 59 år,,,, så vi ska dit i kväll på lite fika!!!!GRATTIS STEFAN!!!!!

Nu ska jag plocka undan frukosten och sanera Ida som har Kaviar (och jag LJUGER INTE) överallt.,,,, håret,ansiktet,händer och FÖTTERNA.. haha men gott är det med smörgås!!!! i dag åt hon en stor tallrik gröt och en hel polarkaka med kaviar!!!! så det är inge fel på aptiten hos henne,,,,, det är värre med stora syster som äter en halv rostmacka....
Så tjejerna ska få bada.....


Ha en UNDERBAR DAG!!!!!
& en UNDERBAR HELG
mina vänner!!!!!!!!!!!!


Kram Fia

Kommentarer
Postat av: Bästis

Ja, Hurra va vi är duktiga!!! Men du ligger lite före (började ju lite före oxå) :) -9.9 i morse!!! KRAM

2009-01-16 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0