BRÅKIGA FREDAG!!!

Fredag Igen!!! vaknade strax innan D åkte till jobbet,,, samma sjorde tjejerna pigga som *** så som vanligt bara att gno bort det trötta och kliva upp,,,, SUCK,,,,
Som vanligt beroende som man är kollade jag FB & blogg men då va min blogg helt sabbad,,, massa html koder överallt,,,, bilder borta och hela högerkollumnen hade en massa konstiga tecken,,, FAAAAAn vad har hänt,,, panik Min underbara blogg,,, haha stänger av datorn.... sätter på.. men samma,,, så jag mailar supporten,,,,  stänger av, äter frukost och under den här tiden har jag hunnit bli osams med Linnea 10 gånger,,, faaan va hon är jobbig nu,,,, Lyssnar INTE bråkar med Ida hela tiden... tjuvnyp,skithårda kramar,rycker och bär på stackars Lillasyster,,,  och jag tjatar & bråkar på henne hela dagarna,,,, JAAAA Vår snälla Linnea KAN åxå vara fördjävlig,,,,, och det tär på MIG oerhört mycket,,,,,
Ida gråter jag skäller på Linnea & skickar in henne på rummet hon börjar gråta och skriker ja då börjar gärna vår hund att jaga katterna runt hela huset sammtidigt som jag ska försöka plocka fram frukost och utfodra djuren.... PHU att man orkar,,,,,det är värsta taikon här hemma ibland,,,,

Ja iaf efter frulle kollar mail har fått från supporten,,,, dom hade gjort nåt under natten,,, men sen va bloggen som vanligt,,, SKÖÖÖNT!!!!

Linneas Kompis Alice kom hit idag,,,, det brukar gå jätte bra,,,, det gjorde det åxå i typ en timma dom byggde koja,lekte affär,fikade,målade & lekte doktor.......................................................



 Sen bråkade dom och Slogs om ALLT....verkigen slogs, boxades i hallen.... och retade varann hela tiden,,,, phu så Alice fick gå hem en halvtimma tidigare,,, villket resulterade i att Nea blev Skiit förbannad,,,, gapa & skrek,,,, jag skulle fixa lunch,Ida vaknar och är lessen & hungrig KAOS igen.....
 Linnea beter sig som ett ***** bråkar med Ida som blir mer lessen,,,,, Linnea in på sitt rum... Pang dörren smäller igen och efter 2 minuter kommer hon ut skit arg,,, och sen in igen på rummet (självmant) Pang igen med dörren,,, Ida kryper efter jag lagar mat,,,,, Linneas dörr åker upp,,, hon skäller på Ida som just då INTE får ta på hennes dörr,,,,,, Ida börjar Gallskrika Linnea klämde hennes fingrar i dörren,,,, Jag skäller IGEN hungriga är vi allihopa,,,,
Men efter lunch lite bara lite lungnare,,,,,,

Tittar på Madicken och myser för c:a 30 minuter jag fick i mig en kopp kaffe,,, men under den tiden har tjejerna bråkat en del,,,,,
Så ibland känns det som att ett nervsammanbrott är nära,,,,
Till grejen hör att när Alice va här & lekte passade jag på att köra & hänga en tvättmaskin,ladda en ny,skura badrum
m och dammsuga,,,(Ida sov ute i vágnen då) *PHU* så man är tammefaan överallt
(Hanna jag vet inte,,, om jag vill ha ett barn till,,,,,, jag får bita mig i tungan,,, vi får se,,,,,,)
Jag bävar mig för tonnåren,,,,,, hur ska det gå när jag nu (nea är 3,5) nästan börjar att gråta allvarlig GRÅTA när hon är så djävlig.....

Så nu vill jag börja jobba!!!!!!! Vad jag LÄNGTAR!!!!! (är jag dum som tänker så???)

Det har blivit mycket bara jag & tjejerna nu hela förra helgen va daniel på kurs sen har han jobbat mycket så man har inte fått nån egen tid,,,,& eftersom att han jobbar är det jag som är uppe dom nätterna Nån vaknar,,,, Idag kom han hem en stund då passade jag på att duscha hade inte gjort det sen i tisdags kväll,,,, faaan Inte likt mig,, men jag har GLÖMT bort mig själv,,,,, och det va såå skönt att bara stå och halv sova i duschen,,,,,
Shit jag blir nervös,,,, håller jag FIA på att förfalla.....?????
NÄ ÄÄÄÄÄ DET KOMMER ALDRIG ATT HÄNDA!!!!!!!
Jag ska hämta mina nya brillor i morgon IHAAAAA en liten förnying av mig,,,,,,,

 Och i morgon ska JAG ha sovmorgon,,,,, (Hoppas Daniel inte behöver rycka ut och salta för då skiter det sig åxå)
 Han ska även Till LAZER i morgon kväll och spela med grabbarna  & sen ut på krogen antar jag ,,, så han får sovmorgon på söndag,,,,,,,,

(Nästa helg är MIN helg,,, Tjejfest,,, Krogen och söndag Meandi Party hos Elin faan så sköönt,,,,)

Har ni varit på Lazer??? Om inte ring & boka och kör ett gäng det ska tydligen vara SÅÅÅÅ SJUUKT KUL!!!!! Alla säger det och värsta träningspasset!!!! Jag själv har inte hunnit....  men jag måste absolut testa nån dag!!!!!!!
Det är Daniels Lillebror som har Lazer Nyköping,,,, så jag måste ju göra reklam!!!! *fniss*




Nu ikväll åt vi tacos,,,, gott men det blev lite sent Daniel va inte hemma förrän sex,,,, så långa dagar för han & för mig,,,,,
Nu har barnen somnat och D gick ut med nova på gärdet,, jag ska fixa en fruktsallad och sen ska vi sova i varsin soffa,,,,
så sjukt trött,,,,,

Ha en  mysig helg!!!! Kram


FIA


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gumman!!! Men visst är det jobbigt ibland... Hi hi!!! Nästa helg är det viiiiii!!!!! Ska bli jättekul! Längtar redan!!

KRAAAM!!!!

2009-01-30 @ 21:42:50
Postat av: helen

men du, så är det här oxå. Bråk bråk bråk! O inte blir det lättare när man e nyopererad, då faller ju allt. Trygga mamma är sjuk. Jisses vad dessa treåringar måste ha det jobbigt med sina hormoner och känslor. Tycker synd om dem. Som du säger så är det likt tonåren och då hade man ju jobbigt med sig själv. Men kämpa på. Det gör jag. Med det i tanke att de har det jobbigast. Kramar från sjuksoffan. På måndag börjar jag jobba.

2009-01-31 @ 00:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0