LILL LöRDAG!!!


                                             

Ja det blev inte mycket bloggande i går,,, hade fullt upp,, men ändå inte,,,,
Kära My kom förbi på fm och smaskade lite fruktsallad med mig,,, vi snackade lite,,, hade oerhört trevligt,,, *fniss*

När hon åkt plockade jag lite hemma och slappade,, sen vaknade Ida och det blev lunch!!! efter det hämtning av storasyster på dagis,,,,,,hem slappa och momme kom förbi... Alltid lika mycket KRIG mellan tjejerna då,,,, Nu Kräver båda uppmärksamhet,,,, Linnea är INTE ensam om henne längre,, och det märks,,,,, så Ida får sig ett litet nyp då & då..... men i det stora hela är mamma bra på att vara med båda barnen lika mycket,,,,


När D kom hem blev det vila för mig,,, Ida somnade och jag gick & la mig med Linnea,,, det va dock JAG som somnade och sov 2 timmar,,,, skönt är inte riktigt pigg,,, täppt och halsont,,, men i kvääll hade jag tänkt ut med stavar,,,, det är fasen en vecka sen nu,,,,,

Till middag blev det Viktväktar soppa på burk,,,,, Gulasch såååå Goood och bara 2,5 points för hela burken det blev en STOR tallrik!!!! till lunch i dag  blir det Fiskbullar med tjejerna och sen Nudelsoppan till middag!!!!

Barnen vaknade kl fem i morse,,,,, *SUCK* så nu sitter Ida & pillar med en macka (leverpastej ÖVERALLT) och Linnea Pärlar,,,,, så jag ska med ta mig en kopp Kaffe och sen köra igång,, Gardinbyte i dag och lite städ,,,, får se vad jag hinner med,,,, Dagis stängt idag,,,,,




Ha en Underbar dag mina vänner!!!!

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0