Rota...


Jaaa jag satt & kollade nyfödda på Sn.s sida.... och va bara tvungen att rota fram våra bilder i arkivet,,,, hihi

EMMA LINNÉA 050712


IDA VIOLA 080317






Våra små tjejer,,,,,, Tänk Linnea blir 4 År nu!!!! *SUCK* tiden går så fort så fort,,,,,,

På Idas bild så finns det vissa likheter med bakterietanten i rent hus och mig,,,, *fyyyyy* och det syns inte att jag har Grön ögonskugga som matchar barnens kläder,,,, Linnea har t.om grönt nagelack,,,, hihi

Tur att bilder Ljuger Ibland,,,,,,

Tack & hej så länge!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Gud så söta!! Superfina kort! Tiden går verkligen fort. Herregud. Man glömmer bort hur små de varit. Kanske därför folk skaffar fler :) kram

2009-01-28 @ 13:55:14
URL: http://lillaplupp.blogspot.com
Postat av: Petra

Tycker ni är så fina!... Måste bara säga att du har sån grym utrsrålning fia!! Go Fia!! :)

2009-01-28 @ 21:05:53
Postat av: Mthess

Inte visste jag att Ida också heter Viola, det gör våran Elwira också. Hittade din blogg genom Anette.Välkommen in till våran!

2009-01-30 @ 11:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0