Skööna söndag!!!

Japp vaknade Pigg eller nej inte direkt men va ju tvungen att gå upp med tjejerna... Daniel sover, sliten efter Jimmys 30 års kalas i går,,, men det va otroligt trevligt kul folk och bra stämmning!!
På fm va Daniel på hunduställningen med sin mor det hade gått ganska bra,,,, jag va hemma & slappade,,, Plockade lite sen fixade vi i ordning oss och åkte till Jimmy... Mamma kom hit och va barnvakt,,,, Jag visste inte om jag skulle feste eller köra,, så vi tog golfen in om jag ändrade mig & tog lite vin så kunde vi lämna den i stan..... men NEJ jag stod emot drack inte EN droppe körde hem vid 23.00 faaan va jag kände mig duktig när vi åkte därifrån...... fatta 30 års kalas massa folk,vin,öl och en annan väljer pga viktväktarna att hålla sig nykter,,,,,vill ju INTE att hela veckan ska skita sig,,,, herreguud SÅ DJÄVLA BRA JAG ÄR!!!!! haha jag KOMMER att ta minst 20 kg till sommaren.....
sen sov ju barnen hemma och att vakna halv sju bakis är inte den man tycker är roligast,,,,,,

Så nu är man pigg som en spigg!!! ska fixa frukost till barnen nu,,,,

Ida Kryper nu!!!! JAAA eller nja tar sig fram iaf det går bra på mattan men på golvet är det fortfarande svårt,,, så om några veckor är det slut på friden.... HIHI

Daniel sover han som Festade i går,,,,, så han får nanna ett par timmar till sen ska jag ta en powernap.... lite ont i huvet,,,,

Kolla in bilderna från igår,,, på länkarna nedan,.,,,, från FB för många att lägga upp på bloggen!!!!
****************************
Jimmys 30 års fest del 1

Jimmys 30 års fest del 2

*****************************

Ha en bra dag!!!
Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0