Stackars MIG!!!

Ja idag har jag varit såå dålig,, det började med att jag mådde såå fruktandsvärt illa i morse,,, SUCK nej nej nej jag vill inte kräkas som jag intalar mig in i det sista,,,,, min älskade mamma kom hit och hämtade barnen,lämnade linnea på dagis så jag fick sova jag sov heeela dagen vaknaknade vid halv 5 med feber,,,,, så när daniel & barnen kom hem har jag inte gjort mångas knop,,,,,  men jag måste ju skriva lite för er mina kära läsare som nu har passerat 600 skiit kul,,,, Tack för det!!
Det tristaste med att jag blev sjuk va att jag inte kunde följa med min far till sjukhuset men det hade gått bra för honom,,,, så jag satsar på att följa med när det är dags för operationen!!!
Så det blev ett kort inlägg idag,,,, förhoppningsvis är jag friskare i morgon,,, fasen jag som hade bokat in mig på Aqua Fys,,,,i morgon. det får jag avboka så nån annan kan ta min plats,,,,, jag skulle behöva åka in till stan & handla en data mus så Linnea kan spela sitt Dora data spel.... sen har min locktång pajjat så jag måste in på jobbet och klaga,,, hihi men Clas Ohlson Kör ju med GODWILL så det ska ju inte va några problem det är sååååå trevlig personal där nere!!!!!

men ha en fortsatt underbar kväll jag ska bädda ner mig i soffan och tycka synd om mig,,,,, :(
Kollar på Gramisgalan,,,, Fasen va EMD är bra & snygga!!!! hihi

Stora kramar till er!!
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0