Grillkväll

I går kväll va vi hos fam T & grillade,,, Daniel jobbade så jag duschade fixade till mig & barnen packade kött & dryck,extrakläder,bjöjor och alla tillbehör till barnen..... sen in i bilen med packning,barn & hund sen till fam t,,,, jag va I TID hör och häpna vi som ALLTID är sena minst 10 minuter,,, hahaha Underbart,,, så man börjar ju kunna tro att det är D som sinkar oss för nu när jag va själv gick det som smort,,, klart jag va stressad så ini helskotta men i TID va jag!!!! YAY,,,,
Alla mammor & pappor hade haft en BRÅK dag med barnen,,, & det va allmänt irriterat på alla SKITUNGAR för det va MINA iaf igår,,,, GRRR vissa dagar är det nära att man sätter ut dom på Tradera.... sen ångrar men sig snabbt då dom somnat!!! *fniss*
Vi grillade drack drinkar med lysande Is,,,, tårta snackade skit och skrattade,,, SUPER SUPER trevligt!!! det regnade så vi kunde inte sitta ute med det gjorde inget,,,,
mysigt inne med,,,,vi tog sällskap av fam Kjellberg hem,,, vi passade på att gå när det va uppehåll så vi va välan hemma vid två tiden....


 Lite tilltugg innan maten DÖ gott

 Ida är Jättekul att fota hon smilar ALLTID upp sig!!!

 Kalle Jack & Linnea




Cissi & Hanna


 vad va det för spännande hon hade i ungnen???


 Dom goda tilltuggen Bröd med PH Ost,skinka & Röd lök,,, enkelt & GALET smarrigt



 Barna,,,,smaskade på grillade hamburgare

 
Jag & Hanna Min Bästa !!!







 Goda Maten









 
Iskall Miller,,,, JISSES så GOTT


 Barnen fick glass & choklad sås till efterätt....


 Det goda som va i ugnen va ju TÅRTA till Oss vuxna,,,, skiit god




 Hannas SKITSNYGGA muggar och SKITGODA att dricka ur!!!!


 ALLA godsaker,,,




 GLADA cissi


 Blinkade Pisang,,,,,




 Medans vi drack blinkande drinkar,,, sov barnen som stockar,,, bara att klä på & bära till vagnen då det va dags att gå hem,,,, Mysigt


 Vissa sov bekvämare än andra,,,, men Melissa verkade sova gott ändå.,,,,


Ida sov till nio i morse,, men Linnea vaknade innan 8,, så D gick upp jag fick ligga en lite stund,,,
sen frukost,,, efter frukost Spelade Nea dora på datorn,,,,




Ida lekte & jag plockade,,,, D fick ju jobba idag MED;,,, GRRRR just snygg semester...
Ida va såå trött så hon somnade i sin säng vid elva och sov till halv två,,,, helt sjukt,,, så det va bara att slänga i henne lite pannkakor och sen åka till Frida & Sam,,, som bjöd på fika Sam fyllde igår & Frida på Måndag,,,, Det va jätte mysigt,,, Linnea ville INTE åka hem,,, så vi bestämde att Frida & Emmie kommer till oss nästa vecka då daniel Jobbar borta så jag är solo hela veckan med barnen så jag kan behöva lite sällskap,,, så kanske dom sover kvar så vi mammor får dricka lite öl och snacka skit,,,,

Daniel hämtade Linneas lekstuga idag,,, så nu står den på en bilkärra här utanför,,, i morgon kommer lite snälla killar & hjälper till att sätta den på plats d har fixat till stället vi ska ha den på,,,, spännande,,,, Linnea & Jag ska måla & Möbla i veckan,,,, Mormor kanske kan ta Ida så kan vi "stora" tjejer måla,,,, Mysigt,,, sen ut med spis/kundkorg/och alla matgrejor,,, SKÖNT att få lite mera plats i hennes Rum,,,

Nu sover båda ungarna,,, Ida somnade vid halv åtta & linnea NU ,,, så vi kanske slipper gå upp sex i morgon,,,,

Tjejerna ska vara hos Mormor,,, vi ska fixa på tomten & lekstugan,, lämna igen kärran & storhandla så jag slipper handla verje dag då D är borta,,,, nu behöver vi fylla upp lite,,,,,

Ha en fin kväll
Puss & Kram
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0