Herreguud



Att men kan sakna nån man inte känner?? det känns lixom knepigt,,,, vi va hos mamma och tittade på The memorial Of MJ,,,,, jag försökte hålla tillbaka tårarna,,,, men när Uscher sjöng Gone to soon,,,, och när Lilla Paris pratade,,, BRAST DET,,,, han va ju bara ALLT hans fina små barn,,,,,
fatta att han kommit med i guiness rekordbok för den mest generösa artisten ALL TIME,,,,,,, så mycket välgörenhet han gjort,,,,
Villken fantastisk Människa FÖR ALLTID I VÅRA HJÄRTAN!!!!



För övrigt idag har vi inte gjort mycket,,, plockat här hemma Linnea har lekt med Alice nästan hela dagen,,,,,
Morfar & Linnea åkte till läget & käkade glass,,, Mysigt!!!

Nu ska jag fortsätta kolla på MJ Dangerous Turnen,,,,,, Lyllosar dom som fått se honom Live,,,,, min chans kom Aldrig,,,, tyvärr,,,,Det finns INGEN då menar jag INGEN som kan dansa som han gjorde,,,,,,,
WOW!!!!

Pussar & Kramar till er
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja han var otrolig MJ, fattar inte att han är död, måtte han ha fått frid. Jag glömmer aldrig när min sambo sa att han var död, jag höll på med tvätten & stelnade till när han sa det & så kände jag sorg, sedan tänkte jag som du "men jag kände inte honom" men han har berört miljontals människor, så det är inte konstigt att man känner sorg. Synd att han inte fick höra oftare att han var älskad utan bara fick massa anklagelser. R.I.P

2009-07-08 @ 10:04:12
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0