SLIIIITEN mamma!!!

JAAA jisses va jag har varit BAKFULL idag,,,, herreguud då klockan ringde trodde inte jag skulle överleva dagen,,,, det verkligen gungade i duschen,,,, Och på Jobbet,, haha ganska trött.,,, Tack för underbara & omänksamma kollegor,,, ni är bara BÄST!!! därför bjussade jag på Daim tårta me!!!! och PÄR soffan du fixat till fika rummet är verkligen GUUULD värd!!!!

Men va trevligt tessan & jag hade,,, vi jobbade ihop i 6 år tror jag det va på kontorab och vi hade det skit kul,,,,, en massa fest & pakter!!! så igår blev det lite flaschback,,,,
hon hade fixat mysigt med drinkar/snittar/Super god pastasallad/vin/snacks och musik,,,,, TACK GUMMAN det va toppen,,,,







 Lite Reklam för min Gammla arbetsgivare,, KONTORAB Nyköping,,, denna bild kommer ni få se på Bussarna i Höst!!!



 FINA FIINA TESSAN!!!

Galliano COLD SHOT,,,,, helt OK,,,,

Lite Nagel fix,,,, the first time för fröken Tess med FÄRGAT nagellack!!!






















fram på kvällningen kom Tobbe (tessans fina bror) och en kollega till honom vi vinade lite till (ska bara tilägga att vi delade på 3 flaskor vitt vin jag & tessan)




 
Sen fick vi för oss att gå på krogen Tellus,,,, HAHAH jag va bergis minst 15 år äldre än dom som va där,,, *ASG* kände mig som en KÄRRING!!!! men en nice place,,, hade aldrig varit där innan,,,,,dock är allt som i ett töcken,,,, hrmn,,,,
Förutom att "fyllot" blev utslängd,,,, hahaha det bästa på hela kvällen,,,, fröken Tess bara försvann,,, vips så va hon borta,,, Bror Tobbe tinger och frågar vart hon håller hus??? jo då va hon ute på väg till grillen för en burgare,,,, men va fasen kom tillbaka sa vi,,,, (vims kärring) men då  fick hon inte komma in dom släpper inte in efter kl ett,,, så smidiga vi,,, eller jag,, lyfter över lilla tessan på uteserveringen,,,, som om Vakterna INTE skulle se,,,, *asg*
 jag ser det framför mig,,,, hihihi så efter en stund kommer en vakt och säger till tessan,,, du har 2 alternativ,,,, endera går du ut eller så Bär jag ut dig,,, & djääävlar villken fart det blev på henne,,,, HAHAHAH vips så va hon ute,,,, och vi efter faaaan va vi garvade,,,,, underbart hon va heelt knäckt,,första gångern EVER hon blivit utslängd,,,, hahahah jag skratta så jag grääät!!!!, men kul va re!!!!!





Träffade D:s lille bror martin!!

 Toa bild OFFcourse





 Lite syskon bugg!!!!! syskona B va hejjare på att Bugga!!!! jag försökte med meen,,,, jag vill ju lixom styra!!! hahaha




Min Älskade Mamma kom & hämtade mig på natten!!!! TACK MAMMS!!!! och jag tvär slocknade så klart,,,,,

Efter lördagens jobb pass så kom familjen & hämtade mig,,, sen åkte vi till BB och gosade med lilla Lovisa!!!! UJUJUJ villken bedåårande liten tjej,,,, och stolta föräldrar såå klart,,, det är ju bara underbart!!!!!
Jag hade handlat finaste smuf dressen på Kappahl,,,,

 & nån slags body short dress,,,, tjejen i kassan hade en på sin bebis det va JÄTTE fin på sa hon,,,,,








STOLT PAPPA MAGNUS OCH FINA LILLA LOVISA




Ida fick lite magnus gos,,,,,

Mina små busfrön!!!

Mamma Sussie!!!!

 Det blev Möörkt på Himmlen,,,,, och i OXD kom det värdens regnskur,,,,,, Dock inte ute hos oss bara på stan,,, snacka om Lokalt!!!!


D åkte på fest på kvällen,,, jag & tjejerna va hemma,,, jag va såå trött somnade i soffan,,,,, konstigt!!!
Han kom hem vid två tror jag,,, inte såå full men hade tydligen varit skiit dålig och spytt några gånger,,, hahah skyller på DÅLIG sprit!!! hmm ja vad säger man??? skönt iaf att vara i fas igen för min del,,,,,
Nu ska jag ut med Ida i vagnen och göra nytta av den här dagen med,,,,,

Min kära bror med familj kom från kramfors i går,,, och svängde förbi här med LEKSAKER till förbannelse och en HEL säck med mjukdjur,,,,, Snacka om julafton för barnen linnea va Lyrisk,,,,  men vi ha sorterat lite och ska behålla en del,,,, det andra skänker vi bort,,,,

Jag har hängt ute en maskin tvätt,,, det blåser ganska mycket idag så det torkar fort,,,, JÄTTE fint väder idag,, men vi håller oss hemma Linnea ville inte åka till stranden,,, så det blir till att fylla polen,,,,, och ligga i solsängen här hemma,,, villket inte gör nåt,,!!! skulle behöva städa lite med,,,,,

Ha en fin fin dag
Puss & Kram
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0