BERÖRD!!!!

Ja herregud jag är fortfarande MYCKET berörd efter gårdagens Greys avsnitt,,, Mest för O´Malley,,,, huuu va hemskt,,, det känns som om det är nån man känner,,, knepigt!!!! hur ska man kunna vänta på utgången av detta?? till i Höst,,, som jag fattat finns det inga fler avsnitt,,,,  *SNYFT* hoppas för mitt liv att dom filmar för fulla muggar nu,,,,,
Vi smaskade på God fruktsallad och Vailjvisp till programmet,,,


Barnen sov till halv sju vaknade så Älskling Åkte,,,,
<3Har jag sagt hur mycket jag ÄLSKAR DIG!!!???
 Puss MIN D!!!<3

(Bild från Birka Kryssning i höstas)

Vi åt frukost och myste,,,, Linnea kletade med sitt älskade läppglans,, smörjde & smörjde,,, På Ida med Som gapade stoort,,,,
Bästa Mamma & Nisse kom och hämtade barnen Nisse körde Linnea till dagis och Mamma tog Ida på Promenad hem till sig,, så jag ska bädda ner mig i sängen igen,,,
Det känns MYCKET bättre i magen fortfarande ÖM och ont i vissa rörelser,,,,, men det är MYCKET bättre,,,,
Mamma funderade på att åka in till stan efter lunch,,, jag tror jag hänger på,,,, nu när jag har hjälp med vagn & Ida,,,  Jag behöver komma UT!!!

Mammas tattuering va bara såå fin enkel men jätte fin!!! Kolla!!
Alla barnbarnens namn!!!


I går va Linnea och jag ut och plockade som sista fina Syren blommorna,,, det doftar Underbart i Köket,, eller i hela huset,,,,


Nä ni nu ska jag krypa ner under Dun täcket och Vila,,, eller Nää SOVA!!!

PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Mikaela Olle&Noah

Men om det kommer fler barnbarn då? ;)

2009-06-11 @ 11:19:35
URL: http://www.sundo.wordpress.com
Postat av: Netta,Bror Jörgen,Nicole,Olivia.

Hoppas du mår mycket bättre nu.Åker ner till Ox-sund

i början på juli,Nicole stannar hemma och sommarjobbar hon ska ju fara till Bulgarien med kompisarna i augusti.Vilken fin tatuering Yvonne har gjort.Vi syns snart/Kram från oss alla.

2009-06-11 @ 12:22:00
Postat av: Ullis o Emil

http://www.familjeliv.se/Forum-5-156/m43383096-32.html

står lite om greys..men mest spekulaationer....

2009-06-11 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0