Blogg dags,,,

Jahapp då va det dags att ta igen lite förlorad bloggning,,,,,
Ondag,, Lämnade Ida hos farmor,,, Linnea sov ju hos momme så det va bara ett barn att slåss med på morgonen,,, villket va svårare än jag trodde,,, Jag får massor med hjälp av linnea som underhåller och leker med Ida varje dag,,,, så det ÄR bättre med två kids,,,,
Sen till jobbet,,,, det va jätte skoj,,, ganska mycket kunder,, och en massa skratt som vaaanligt,,,,
Hem Hämta Ida,,,, och sen hem för att möta upp Momme & Linnea,,,, slängde i mig en tallrik soppa och nattade barn... D va på Möte som vanligt,,,,, suck,,,,
Linnea va såå trött efter en dag hos Momme!!! tvärslocknade i soffan,,,


Och så en bild på hennes super fina spring skor,,,,med Pärlor på sidan,,,, villket är mycket upskattat av vår prinsessa!!


Vi har luft på burk på jobbet sån man blåser rent tangentbord med,,, och med den kan man göra,, en CAROLA.,,,,



Ja jag är störd ,,, jag veeet!!!!!





Torsdag Lämnade Ida hos Farmor & Nea på dagis..... In till Jobbet och idag hade jag en Lunch date med BÄSTA PÄR!!!!
Här ni alla singel tjejer finns dröm killen,,, det finns nog ingen bättre än honom,,, den dam som sätter klorna i honom kan inte få bättre det kan JAG lova!!!!
Han är
* Genom snäll
* Omtänksam
* HÄNDIG
* Finurlig
*Teknisk
*hemmafixare
*lite av en DR Snuggles!!!
*Barnkär
*Mjuk
*Asa roligt
* En hejjare på att Imitera Köpings Tobbe
*noggrann
*En John Travolta ,, (dansar Lika bra)
Ja helt enkelt PERFEKT!!!!

Vi smaskade på Sill & Potatis hade gjort mys i lunch rummet!!! och GUUUD så gott det va vi njöt,,, TACK Pär för sällskapet,,,, (ja även Edward och cissi satt med me egna lådor,,,,) det har blivit lite av en tradition med sill så här innan semestern,,,, förra året va Johan med och åt...






Pär väntar på att hugga in!!!

 SKÅÅÅL




Gud va vi har skrattat idag speciellt jag & Edward,,, hahah han är galen,,, och jag inte långt efter,,, *asg* vi kör lite musikal på dagarna sjunger med varandra,,, svårt att beskriva med Underbart Roligt!!!

Mina Bästa killar Bygger om på MIN avdelning och gör snyggt,, TACK för de!!!!


Mahmoud va Buisy i dag,,,, hade lite jour med alla telefoner,,,,


By The Way Bästa Pär åker till USA på Måndag en månad,,, HA DET SÅÅ UNDERBART BRA vi kommer att saaakna dig!!!

Efter jobbet en snabbhandling på Coop Extra sen Till svärisarna för god middag och barn hämtning,,,,, D va redan där KORS i taket,,, så vi fick träffas några timmar iaf,,,,, Min Älskling!
På lördag åker han till Göteborg för att hämta att släp... *SUCK*.... och söndag ska han assistera sin mor på Hundutställning i norrköping,,, så det blir INTE mycket Mys för oss i helgen,,,

Ida har i veckan tagit ett steg,,, hihi ja hon knatar ju på med gåvagnen/dockvagn,,,, men snart så,,,, då blire full fart,,,,

Igår kväll hade jag ett Hårt Gallstensanfall,,, AJAJ första gången jag fick ont i magen eller under brösten,,, riktig kramp.... men nu har jag bara 2 spasmo kvar,,, varav en ligger i kylen  på jobbet,,,, fasen åxå måste ringa & få ett nytt recept,,,, hoppas dom går med på de,,,,, kan bli knivigt!!!!
 men men Karev kanske kan fixa åt mig,,, jag har ju en dos Diklofenak ligger på Apoteket så jag hämtar ut den och får välan ta 2 sånna sitället,,,,,, villkjet skit det är med detta,,,, är såå less nu,,,, Operation TACK!!!!
 man måste lixom vara på sin vakt och alltid ha ett litet piller med sig,,,, och nu ändrade matvanor med,,, men men  jag är ju en HÅRD tjej,,,,, i vissa situationer iaf,,,,,

Idag ska jag bara vara hemma & mysa med mina tjejer,,,,, dåligt väder igen,,, suck,,,, nu vill jag ha SOL SOOOL,,, det skulle bli lite bättre på söndag,,, bra det för då ska vi till Lilla söta Kalle på kalas!!!! Mys!!!
Dom har Haft en liten konsert för mig nu på Morgonen,,,



Jag är liite Nyfiken på ER som tittar in här,,, SNÄLLA kan ni inte bara Lämna EN liten kommentar Glöm inte ERT namn,,, det vore SKOJ!!!!


Nu ska jag göra nytta,,,,
ta hand om ER

Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: Pilla

Måste ju hålla koll på grannen!!!!!!!!!!! Enda sättet att hålla koll på alla är via bloggar och Facebook. Alla är så himla busy hela tiden (inkl jag). Ha en kanondag! Kram Pilla

2009-06-05 @ 10:52:12
Postat av: Netta,Bror Jörgen,Nicole,Olivia.

Är inne och kollar din blogg varje dag det har liktsom blivit en del av vardagen.Men är så dålig på att kommentera.Säger bara att vi tycker du är helt suverän.Kramar från oss i Kramfors.

2009-06-05 @ 11:00:56
Postat av: Mikaela Olle&Noah

Jag kikar in här =) vinkar

2009-06-05 @ 11:22:00
URL: http://www.sundo.wordpress.com
Postat av: Cissi Ljungdahl

Hej hej!

Ja jag kollar in här, dålig på att lämna kommentarer bara men ska allt försöka göra det. Kul att läsa om allt ni har för er trots att jag inte sett dig på typ 25 år eller nåt :) Förstår inte hur du orkar med allt på dagarna. Kram kram

2009-06-05 @ 11:34:46
Postat av: Maricca

Hej Hej

Har hittat din blogg nu. härligt att se vad ni har för er vore kul med bilder på Nova för att se hur damen ser ut nu.



MVH// Marica och kusin Niklas

2009-06-05 @ 11:50:47
Postat av: Petra

Jag kikar ofta in på din blogg! :)

Petra

2009-06-05 @ 12:19:01
Postat av: fia

Men hallåååå bara 6 st enl statistiken är det nästan 100/dag,,,,, hmmm men tack till er som kommentarat!!!!

2009-06-05 @ 13:14:49
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Marro

Kompis till Tea, Lollo, och till Tilla som gjorde din design. Kikar in här ibland :)

2009-06-05 @ 14:49:09
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Ullis o Emil

Hej Fia! Läser din blogg ofta. Tycker den är så bra =)

Emil brukar kolla in tjejerna på filmsnuttarna.;-)



Jo en fråga oxå....grillar ni färdikokt potatis på grillen?? Nån spec krydda på?

Ha en bra kväll! Kram Ullis

2009-06-05 @ 19:23:00
Postat av: Cissi

Halloj! Jag brukar snoka runt här inne.

Ha det gött

/C

2009-06-05 @ 19:38:52
Postat av: Fia K

Jag är här!

2009-06-05 @ 19:55:48
Postat av: Pernilla

Tjollahopp på dig/er.



Jag brukar också kika in här då och då och nu har jag nyss kollat på när dina barn sjunger till The Pinks. Kan ju säga att detta väcker minnen både ifrån när jag var ca 6-7 år och till minnen när vi har festat ihop. Kram på dig

/ Pernilla

2009-06-05 @ 20:18:24
Postat av: Lollo

Jag kikar flera gånger om dagen tror jag.. för o se om det är nåt nytt spännande inlägg! :-) Alltid härligt mycket bilder.. det tycker vi om!



Dina barn är ju så sööööta, och Nova likaså, sen älskar jag oxå katter, så jag sympatiserar varje dag när jag läser!



Ha de gött!



Kram

2009-06-05 @ 20:20:28
URL: http://loellaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej bästis!!!



O jag tittar ju in här ofta som sjutton! Men det vet du ju redan!!!! ;)



Pussåkram!

2009-06-05 @ 21:14:33
Postat av: Jessica

Jag läser din roliga blogg. Får alltid mig ett gott skratt du skriver roligt, har alltid massa fina bilder... Du verkar till att vara grymt härlig... Dessutom kommenterar du alltid snällt i min blogg;) kramiz

2009-06-05 @ 21:36:55
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Therese B

Åh, jag kikar ju alltid! o kommenterar ibland :-)

2009-06-06 @ 14:43:29
Postat av: Lill-Nina

Så fort jag surfar kollar jag din blogg! Alltid lika kul!! Puss & Kram

2009-06-06 @ 17:23:24
Postat av: Jennike

Jag brukar läsa din blogg, intressant och rolig :) (y)

2009-06-08 @ 13:24:44
URL: http://jennikemikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0