jaa det...

399300f2228155d8434741fa7ab28a49.png

Kolla varifrån!

jaa det funkade..... Nice nu kan jag ju hålla bloggen uppdaterad hela dagarna..... Oj oj va dyrt det kommer bli nu.... Och kanske lite trist att läsa om man bloggar jämt ja ja faan va jag är hungrig..... Ge mig dropp nu för bövelen......eller bättre kaffe och macka.... Yummie...... Daniel åkte till norrköping med sin mamma på hund utställning i dag farfar är barn vakt och han kör linnea till kalles kalas i dag.... För det får hon inte missa.....fasen åxå jag ville med på kalas... Nåja det är ju inte fel att vara här..... nu går läkarna ronden så håll tummarna att jag får åka hem! Och att dom opererar mig illa kvickt.... kram kram


Kommentarer
Postat av: Pilla

Hoppas det går bra, att de kommer fram till något och att du äntligen kan få lite frukost!!! Kram från Nordströms

2009-06-07 @ 09:32:13
Postat av: Elin

Krya på dig massor!!! KRAMAR!!!

2009-06-07 @ 10:32:50
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0