NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!







MEN VAD ÄR DET SOM HÄNDER????? 007 OCH IZZEY??? WHY BUT WHY!!!!
jag bara hoppa i soffan & skreeeeek NEEEEEEj ,
Daniel som halvsov tittade upp på mig  och sa:
- Va faan håller du på med????
Hahahaha snacka om insatt i Greys,,, shit och nu sommaruppehåll,,,, HELVETTE,,,,,

och huuuur snygg va inte O´malley i uniformen dårå???? SUCK,,,,,
Nää nu måste man försöka ragga ifatt i resten av avsnitten ta en tjejkväll med snacks och snorpapper och kolla vad säger ni greysare om de??? är ni på`??? kan ju bli hur bra som helst!!!!!!!!
Nån som vet någon som har lite flera avsnitt???

Nä nu ska jag sova,,,,,
Puss & Kram


DR Karev!!!!

Episode 522

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner mig onekligen lockad att se vad som händer men då har jag ju inget att kolla på i höst när det börjar. njae, jag väntar tålmodigt på fortsättningen, alternativt går in och läser vad som skall hända och ser sen...

2009-06-10 @ 22:44:22
Postat av: fru kviby

ja det var ju jag som skrev nyss men det kom inte med...

2009-06-10 @ 22:45:09
Postat av: ThereseB

Va fan Fia, nu såg ju jag att du skrev om Greys, kan jag ju inte läsa ditt inlägg. Jag missade ju programmet.

2009-06-10 @ 22:51:22
Postat av: Tove

Jag fattar inget!!! Izzy ska väl sluta?? Men 007!?! Jag kan inte vänta! Ring när du fått tag på fler avsnitt! Jag tar med näsdukar... O kanske lite vin!;-)

Kram

2009-06-11 @ 08:25:11
Postat av: Cicci Ljungdahl

Har kollat på nätet, gjorde det DIREKT för man kan ju inte hålla sig, vill veta om de dör eller inte. Men det FINNS INTE fler avsnitt och där jag hittade info står det bara kryptiskt om nästa säsong. Hmmmm har lite svårt att vänta jag med men man får väl ge sig till tåls till hösten.

2009-06-11 @ 08:55:35
Postat av: Mikaela Olle&Noah

jag är gärna med!! jag tar med ett kilo näsdukar!

2009-06-11 @ 11:18:27
URL: http://www.sundo.wordpress.com
Postat av: Jessica

jaaaaaa vilket avsnitt!!!!!!!!!! tårarna sprutade!!!

2009-06-11 @ 17:42:11
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Cicci

Hittar du nån uppdatering så är jag på... tar med egna snordukar och astmainhalatorn...

2009-06-14 @ 15:53:48
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0