SNYGGAT TILL SIG...

Japp då har man varit på Klo och snygga till sig,,,,, och bytt kläder som älskling va här med i går,,,,, sköönt,,, och jag va lite busig,,, tog på mig lite parfym med,,,, ja jag vet att man INTE får ha men jag måste det är som en drog,,,,, och jag har alltid en liten flaska i väskan,,, som jag nu tog lite lite av,,, jag har borstat tänderna,,,,, och kammat håret jätte sköönt,,,
fick en ny dropp påse i morse,,, så vette faaan om jag får äta nåt idag,, ev börja dricka lite enl sköterskan,,,, suck,,,, KAFFE hahahaha det värsta man kan ta då,,,

Nu sitter jag & lyssna på webbradio Rix fm,,,, skönt med dator,,, det va INTE fel att teckna sig för en dongel,,,,, tack 3!!!
Om några timmar går ronden,,, får vi se då känner att jag vill vara här när jag börjar att äta,,, om det skulle bli ett anfall till,,, bäst om det blir operation,,,,, fasen det är ju midsommar snart,, sill snaps,,,, det vill man ju inte missa,,, sen skulle ju jag ev till tessan på lördag & vina och gå till hamnen och ta en öl,, hmm tveksamt om det kommer att bli så,,, suck,,, jaja jag sparar ju en massa points då,,, undrar hur många kilo jag tappat nu,,, tyckte jag va extra mager i morse,,,, lite har nog magen krymt,,, så lite bra ere nog iaf,,,, med dropp,,, för skit hungrig är jag inte,,,, men ett tuggummi vore inte fel,,,,,

Det kom en till liten dam i går kväll som med fick ligga i vår sal,,, så nu är vi 4 st alla över 70 utom jag,,, fniss,,, iaf damen mittemot mig är super gullig så lik min egen farmor,,,, och det va bara jag som fårr radio på mitt lilla bord,,,, men då D kom med datorn i går behövde ju jag INTE den,,, så jag med min droppställning möblar om lite och flyttar sängar/bord,,, sammtidigt som jag drar på min droppställing,,, hahah villken syn,,, men Elsa som hon heter fick en liten radiokudde tillslut som hon gladeligen lyssnar på,,, det gick ju inte att bara ge henne radiokudden utan vi fick byta hela bordet,,,, för hon hade íngen i sitt,,,,
Sedär nu fick jag en till stjärna i himmlen!!!!!DANSAREN

Nähäpp om man ska knata bort till kiorren och köpa sig en bok eller skvaller tidning maby,,,

återkommer senare,,,,
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0