Earth Hour!!!!

Jaa här sitter vi nu med släckta lampor,,,,,bara ljus,,, & robinson,,,,, hmmm Jo för har man inte sex,, då kan vi lika gärna kolla på tv,, enl D,,,, hahahaha aaa så det är därför vi släcker,,,,, för att ha sex??? har jag missuppfattat??

Idag har vi varit på Thelmas Dop,,,, Jättemysigt i Tunabergs kyrka hon va såå fin,Ja det va dom alla 4 Tobbe/Therese/Thelma och Cissi..

Linnea är ju så rolig,, I kyrkan sitter hon fint på bänken,, Ida däremot har myror i baken,, och går fram & tillbaka på bänken,,, till slut då hon är för mycket på linnea säger hon HÖGT så det ekar i hela kyrkan,,,:
- MEN SITT STILL UNGE!!!!! gissa om vi skrattade,,,, hihihi









skit trist att nästan ALLA bilderna blev med röda ögon,,, för dålig blixt kanske,, men Tobbe e ju haj på sånadäringa saker så han kan nog fixa till fotona!!!!







 Efter När vi sitter & fikar har Linnea satt sig i en liten soffa och vips kommer 2 till tjejer i hennes ålder så dom sitter & fnittrar och snackar,, sen börjar dom hoppa i soffan med fikat,, jag Ryter till ...
-MAN SITTER STILLA DÅ MAN FIKAR!!!!!
Linnea sätter sig direkt & sitter jättefint och säger till dom andra några gånger att man måste minsann sitta stilla & fika.... Gissa om jag sträckte på mig,,,,,, sen när hon fikat klart frågar hon om hon får busa nu??
min duktiga lilla gummis!!! sen sprang dom runt & busade,,,,
Jag kan tänka mig att när Ida är runt 3 kommer hon vara en av dom som hoppar i soffan,,,,, hmmm

För övrigt Jätte bra lokal,,, massa utrymme och super mycket god fika!!!!











Ida i sin Sack´nseat hihi lite kort i rocken....


Hon vill va med dom stora tjejorna,,,,




Vi hade gått ihop med fam Bengtsson/Eklund om en rosa Minikånken till Thelma,,,, och tro på faan att ´nån annan åxå köpt en sån,,,,, så vi får se om det blir byte,,, vi beställde ju på nätet så då blire lite strul,,,, men men,,,,,

& som vanligt i fam stengel/wallo så blir det stress stress innan man kommer iväg,,,, VARFÖR,,,, vi har haft HELA dagen på oss,,, och ingen planering av klädval,,,, så ut med halva garderoben innan jag bestämde mig,,,,, D & barnen satt redan i bilen & väntade,, hihi MEN då har ju jag fixat mig & barnen därav den minimala tiden för mig,,,,, Linnea fick lockat hår med glitter såå nöjd,,,, men Huset va i KAOS när vi kom hem,,,, så bara att städa,,,,






Nu känner jag av njur/gall sten igen,,, undrar om jag måste ta en spasmo,,,, det kom efter jag ätit lite godis,,,, hmm SLUTA med det,,,,ajaj

Ha en fin Lördag
KRAMISAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Tittade på bilderna på dig och du är SÅÅÅÅÅÅ snygg! Det ser ut som du har gått ner hur mycket som helst! Vill bara säga att jag är grymt imponerad av dig!!!! Så fort vi kommit in i huset så måste jag hänga med och träna!

KRAM

2009-03-29 @ 07:48:21
Postat av: Daniel

Nä..det är ju sååååå givande att sitta och titta på dig när du bloggar....under "earth hour" så hade hoppas på att vi kunde umgås lite.... nä,nä inte då... så då blev det robinsson för hela slanten :D



2009-03-29 @ 13:43:53
Postat av: Therese

Du anar inte hur glad jag vart för väskan. HUr stora var oddsen att hon skulle få två?? Men jag ahr bestämmt att bara byta färg på den ena. Tycker de är så fina så hon får ha 2. Tack så jätte mycket! Men du vad fina bilder du har tagit. Måste få dem på skiva. Gillar den där det ser ut som Thelma sjunger med ur psalm boken...



Du var verkligen skitsnygg på dopet, tänkte på det flera ggr. Är riktigt impad. Blir motiverad att bli av med de sista kilona efter Thelma med. Ska ta tag i friskis nu tror jG.

kRAM

2009-03-31 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0