FASEN FAAAN FASEEEEEN!!!!

AH.. i morse va jag laddad,,, till tusen att få tag i Michael Jackson biljetter,,,, Presale biljetterna släpptes idag,,, och jag hade fått kod och ALLT för att logga in och köpa,,,, jovars,,,,,, det skulle börja 07.00 U.K Time,,,, hrm,,, ja jag va IDIOT!!!!! för jag sitter och klickar för livet när klockan slår sju,,, PANIIIK faan det funkar inte/INGA BILJETTER,,, hurihelvette kan dom ta slut på 2 minuter?????? Slänger iväg ett meddelande till "JANET" min MJ mentor,,,, och undrade VARFÖR det inte funkar... fick till svar,,,:
- MÄH DU FÅR VÄNTA TILL KLOCKAN ÅTTA SOM ALLA ANDRA!!!!!
HAHAHAHAHA *ASG* faaaan va dum jag är!!!! klart det är så,,,,,
Jag sitter redo klockan åtta klickar klickar,,,,, kommer in,, men får VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTA blir sen utkastad ur kön,,,, WHAT??? Seriööööst!!!! försöker IGEN,,,, men neeee,,,,,
Till grejen hör den att jag sitter vid den stationära datorn i källaren om jag behöver skriva ut nåt,,,, och mina flickor sitter uppe & äter frukost,,,,fnissar/tyyyst/pratar/sjunger,,,,,,
Jag försöker i några gånger utan resultat,,,,, SUCK,,,
Går upp,,, OCH,,,,,,
Linnea & Ida har delat på en Keso burk,,,,, Linnea har såå snällt hällt upp halva burken på hennes matstol,,,, (dom älskar keso båda två,,,) så det är keso ÖVERALLT,,, och det är INTE kul att trampa runt i det,,,,,, tack gode gud för NOVA igen som fint rensar upp på golvet,, och Idas stol,,,, hela ungen va kladdig,,,,,,


Men dom va nog mätta iaf,,,,
Efter tvätt av kök & barn,,,, Skulle Linnea till dagis,,,,Lika glad i det som vanligt!!!
Hem,,, så kommer My på en spontan fika!!!! Jäätte trevligt!!!! Mer av sånt!!!!

Idag har jag har även bokat in Ida till fotograf,,,1 Års kort,,,,,, & Inte villken som helst,,,, Håkan en gammal Kontorab kollega i Norrköping,, JÄTTEKUL efter alla dessa år prtata med honom,,,, det va precis som vi träffades igår,,,, hihi så TACK tack Rickard för tipset,,,,!!

Provat Provat Provat att få tag i MJ biljetter under dagen,,,, utan resultat,,,,,fick mail att det varit fel under dagen och att det fanns biljetter,,,, ja inte till mig iaf,,,, det dök t.om upp 2 till konsertdatum,,,,, så nu ska han hålla 12 st så på nån av dessa MÅSTE det finnas 2 små platser till OSS!!! eller??

När jag hämtade Linnea på dagis så hade dom haft genomgång av skogsdagen,, där dom hittat harspår och harbajs,,,, så alla i "Skogsgruppen" skulle rita Hare och harspår,,,, Titta på Linneas Fina,,,, alla va underbara,,,, gud va jag skrattade,,,,

Lite suddig,,,,,men hon har skrivit sitt namn med,,, huller om buller,,,,, Gullskrutta
Hem ,Mellis,,,, försökte få trötta Ida att sova,,,, lagade middag,, sen in på friskis,,happy,,, Jätte bra pass som alltid Erika,,,,,
Trött som ett svin,,,, fick andnöd några gånger,,,, hahaha

Nu ska jag läsa di andra Bloggarna,,,, sen knoppa....kollat på Greys!!!!!! Bara Så bra!!!

Ha det gott Mina vänner!!!!

Kramar Fia

Kommentarer
Postat av: helen

fia, har ett hett tips om biljetter. kolla din mail.

2009-03-11 @ 22:14:40
Postat av: helen

menar förstås inboxen på fejan

2009-03-11 @ 22:16:06
Postat av: Jenny i Norrköping

Hej Fia, hörde att biljetterna köpts upp av "svarta-börsen-folk" och säljs för upp till 120 000:-!!! GALET!! Hoppas du kan hitta biljetter ändå, och som är liiiite billigare... :)

2009-03-12 @ 09:10:29
Postat av: Jessica

hahaha härligt att komma till köket så;) bus flickor

2009-03-12 @ 21:05:35
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0