Fika torsdag,,,

Ja idag har jag fikat & fikat,,, iaf druckit en massa kaffe,,, (tack för det therese),,,,,,

dagen började med att Ida fick tag i en av Linneas pennor,,, och den smakade sääkert jätte gott,,,,






Sen ville linnea va "helgfin" idag så hon valde Julklänningen,,,, och dansade runt mycket nöjd med sig själv,,,






När jag lämnat nea på dagis och bäddat ner Ida i vagnen så pratade jag med brissman på Msn,,,, och vips så kom hon &Sötaste lilla Thelma hit på lunch,,, kul med spontan lunch,,,
Vi värmde på lite Tikka masala..... och sen kaffe med dopp,,,,
Thelma premiär satt Idas matstol det gick ju hur bra som helst,,,, hon va nöjd,,, till hon bajsade ner sig,,, *fniss*
hon är ju så gullig ungen så man bill äta upp henne!!!!





När dom åkt hämtade jag Nea sen hem och mera främmande My med Nellie & Doglas kom hit på lite fruktsallad och bus,,,, det va trevligt,,,dogge ville INTE åka hem,,,,, Tack underbara My för en fin fikastund,,,,



Pannkaka till middag,lite Bollibompa sen Natt Natt för mina extreeemt kvällspigga barn,.,,,, eh nej,,, d åkte på Möte på Bruks och jag slappar framför Tv,,,,,är såå trött,,,,, GÄÄÄÄÄSP....... skulle behöva sortera ALL tvätt men ORKA??



Hoppas ni får en fin kväll
KRAM FIA

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack själv!!

Men va fina bilderna på Thelma vart. Blev ju värsta bästa bakgrunden med er tapet!

Kram

2009-03-19 @ 21:55:02
Postat av: cicci

Jasså det var fler som körde jultema idag. Lucas drog på sig hela tomte munderingen i morse.

2009-03-20 @ 18:19:59
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0