Födelsedag!!!

Vår älskade lilla Ida ,,,,, jag tror att hon varit nöjd med sin dag,,,,, vi hade ställt klockan på kvart i sex,, så vi skulle hinna sjunga innan D börjar ´jobba,,,, men Ida vaknade ju tjugo över fem,,,, så hon fick komma in till oss,,, få lite välling medan jag fixade paketen och väckte Linnea,,,, som va såå trött,,,, sen sjöng vi allihopa,,,, tom D kors i taket,,,, men ÅÅÅ va glad jag blev,,, det har INTE hänt under dessa 10 år att han sjungit,,,,, men i dag gjorde han det lite men ändå,,,,, Nu känner jag att jag format honom bra,,,, det är ALLTID jag som gör det annars i tid & otid,,,,,
Ida öppnade paket med hjälp at Linnea så klart,,,,
Mini kånken ryggsäck,2 nya snuttefultar,en plastbok,och en ratt med ljud,,,,












Tjejerna har målat tillsammans idag,,, Aqua doodle,, pennor man fyller med vatten sen är set bara att måla på mattan som följer med,,, perfekt så Ida med kan kladda,,,,, och skoj va det!!!!




Annars har vi inte pysslat med så mycket idag,,,, busat lekt prinsessa ätit barnen favvorätt fiskbullar och Kitkat till efterrätt,,, nått gott ska man ju ha när det är födelsedag,,,,










jag har även SOM VANLIGT diskat,städat,tvättat,bäddat,plockat,lagat middag,mellis,badad barn,nattat barn.... så nu sover di små sött,, D är på Möte i flen tror jag det va,,,, så man är solo ikväll,,,,,

Idas kalas grejor kom idag,,,YAY,,, såå fina saker,, så vi har skickat inbjudningarna idag,,,,, på söndag barnkalas och lördag för familjen,,,
 
Hon fick även ett jättefint kort från fam Tschemernjack,,, Hanna glömmer aldrig att posta kort,,, Tack bästis!!! det va jättefint!!!




EN ANNAN TJEJ JAG VILL TACKA ÄR TILLA!!!!!! TUSEN TUUSEN TACK FÖR ATT DU FIXAT MIN BLOGG SÅ FIN!!!! JAG ÄR JÄTTENÖJD!!!! bara bilderna på tjejerna som ska bytas till andra bilder med bättre upplösning,,,,,

Nu har jag tryckt i mig 6 extra tuggummin,,, frukt smakExtra Grön Fruit Flavoured sjukt goda,,, alltid då jag blir sugen på nåt proppar jag i mig dessa tuggummin,,,,, tuggar till jag får ont i käkarna,,,,, men suger förvinner,,,,,

Lite tv & slappa
Ha en fin kväll
BAMSEKRAMEN FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis i efterskott till Ida!

2009-03-18 @ 17:09:06
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0