Helgen...

Ja som vanligt en fullspäckad helg,,, men trevligt!!!
Lördag åkte familjen till Bomässan i Nyköping,,, som förövrigt va kass,,,, men vi åkte för Linneas skull Silla & Totte uppträdde... det va ju Jättespännande,,,, Linnea va förhäxad,,,, klappade händerna sjöng och ropade,,, Ida likaså dansade när dom sjöng,,,, sen fick Nea träffa Totte fick kram & autograf på skivan vi köpte,,,, hon fick även med sig godis & ballonger hem,,,, så hon va nöjd,,,,








Sen va det hen fixa middag plocka fram kläder,, och snygga till sig inför Kvällen slager fest på Olearýs,,,
Det va JÄTTE kul,, slager systrarna Tove / Karin hadr ordnat det såååå bra,,,, bordkonfetti,nacho tallrik,frågeformulär,grillbuffe,superfina priser,melodifestival ballonger och trevligt sällskap,,,,, Det va en TOPPEN KVÄLL Tack tack snälla ni för ett bra Initiativ och bra fixat,,,,,
Jag valde ju att bli körande,,,, drack alkoholfria drinkar sjukt goda & Billiga,,, haha och jätteskönt att åka när man kände för det utan att fixa taxi eller ragga nån som kunde skjutsa,,,, & viktigast av allt inte slösa på pointsen,,,,, Sen va jag ju pigg som en spigg när jag vaknade i morse,,,, Men helt klart sugen när jag tog en klunk vin till maten och Hanna/rebeccas super goda Strawberry Daqari (eller hur det stavas),,,, Men men det blir fler gånger,,,, ) Maj är det ju min tur för Damfest & Middag,,,,,så jag festar till då,,,,

Knåpade ihop en lite slideshow på bilderna, kan du inte se? klicka på länken Innan,,,,
 


dag har vi städat och plockat här hemma,,,,,
Sen på efm kom Storasyster med barn & extra barn (kompisar till Jack) Grabbarna hade varit på Lazer och spelat sen kom dom hit för lite Pommes/Korv & lek med Linnea,,,, & Ida,,,, Linnea tjatade & Tjatade Heeela dagen När kommer dom ,,,, Så det va ju LYCKA när dom Äntligen kom,,,, Så det va Ju toppen hon blev såå lycklig,,,













Barnen somnade skapligt,,, runt halv åtta,,,,, så jag hoppas på att dom sover lite längre i morgon,,,,,

Ha en fin kväll mina vänner!!!!
KRAM FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0