Kalasdag 1 !!!!

Jupp idag har vi kalasat med morfar/farmor/farfar/farbror Martin/Moster Ingela & kusinerna,,,,
Det va jätte mysigt,, Ida fick Super fina presenter,,,, Tack snälla snälla Ni!!!!
Vi smaskade på fruktsallad & Glass,,,, (har blivit mycket fruktsallad i veckan men UJUJUJ så gött!!! och nyttigt!!!)

Dagen började med STÄDNING!!!! D & Nea åkte & handlade jag städade hela huset och Ida sov 3 timmar UTE som vanligt,,, uteliggaren som Morfar säger,,,,,

När alla åkt,, blev det middag fil & flingor,,, Ida för trött för att äta fick välling & somnade klockan sju,,,,
Linnea & jag Rullade Chokladbollar för brinnande livet så nu kan ungarna äta till det står ut genom öronen i morgon!!!
Det blir 14 barn,,,, så jag satt & fixade godispåsarna förut!! funderar på att skippa fickdamm,,, vi får se hur vi gör,,, kanske ska klä ut mig till APA & Dela ut dom hahaha eftersom vi har Nicke Nyfiken Tema,,,,HAHAHAHA men kul vore det,,,,
Det ska iaf bli trevligt det va ett tag sen man träffade några av barnen & föräldrarna,,,,

Så det blev inte så mycket skrivande idag,,, men destå mera bilder,,,, nu ska vi smaska Grönsaker & dipp,,,, & slökolla på robinson det verkar sådär,,,,, jag vill att Big Brother ska börja igen,,,,,,, Det va skojsigt!!!! Hihi









Kusin Jack



Linnea Fick åka med i Moster Ingelas nya bil,,, Spännande med bil utan tak,,,,







Jag va på vinden & rotade franm mina "smaljeans" som jag förövrigt fick på mig!!! WIIII
Tog då ner Häxhatten ur min Haloween Låda,,, Linnea har velat jaft en till höxklänningen (som hon kallar den) så snacka om nöjd,, det va Bumselibumselibuumsel,,,,, hela kvällen,,,,,,



Trevlig Lördag mina vänner
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0