Lessen Förbannad Irriterad...

Jaa faaaan va trött jag blir,,, dessa MJ biljetter som släpptes i morse kl 8 jag satt redo med BÅDA datorerna hade förberett allt & loggat in på Ticketmaster,,, så det va bara att klicka,,, Nä men då blir jag utkastad efter typ 4 minuter sen va det faaaan omöjligt att få tag i biljetter,,,, sen försökte jag till kl va ett,,,,,, men INTE EN LITEN DJÄVLA BILJETT.... sen så får man höra & se att det finns massor med företag som köper hur många biljetter som helst!! och säljer svin dyyyrt,,,, kollade runt lite, faan en biljett för 6000:- istället för 1000:- skit åxå,,
Här sitter man en mammaledig fattig svensson,, som mer än allt på denna jord vill se MJ,,, nää då ska man behöva skita pengar för att få se,,,, VARFÖR;;;;????? hoppas hoppas att han kör lite mer än detta,,,, så man kanske har chans,,,,,,,
Det jag stör mig mäst på,,, är att när presale platserna kom,,,, fick jag tag i 2 biljetter,,, men platserna va mindre bra (va vi trodde) lite bakom scen så jag sket i det,,,, faaaaan va jag ångrar det nu,,,,, så det kommer jag få leva med resten av livet,,,,  så denna eftermiddag har INTE varit kul,,,, sen har Linnea varit bråkig & ida gnällig som ,,,,,, men idag kom 2 små risgryn fram i överkäken,, så klart att hon har ont skruttan,,,,,

Bloggade ju inte igår,,,, somnade faktiskt i soffan kl halv tio,,, det va längesen,,,, Men va gjorde jag igår,,, Linnea va på dagis.... Så jag städade (för ovanlighetens skull) & på efm kom Nathalie & Söta Axel på en fika,,,,,, ida tyckte axel va fin tror jag,,,,,,hon klängde på honom när han satt i bilstolen,,,,,




I Morse vaknade Ida halv fem,,,,, jag fixade välling och hon höll precis på att somna om,, då kommer Linnea in med Hicka,,, och hickar EXTRA högt så Ida vaknar,,,, sen va det KÖÖRT,,,,,, så dom sitter på Linneas rum och leker affär så jag kan halv slummra en stund till,,,,, men sen kl sex va det bara att gå upp.... hungriga barn,,,
Och efter frukost med Kaviar ÖVERALLT blev det bad,,, och en liten Powernap för Ida,,,, man blir trött av att vakna mitt i natten,,,,, sen har ju jag suttit halva dagen med att fixa biljetter,,, SUCK nu blev jag irriterad igen,,,,,

Daniel kom hem vid lunch,,,, så efter maten gick jag & la mig en stund,, han tog Nova & Linnea som fick cyckla sen gick dom en promenad,,,,
I natt är vi hundvakt till svärmors lilla vovve Sita,,,,, dom fick komikerkväll biljetter av oss i julklapp som dom är på,,,, så hon sover hos oss,,,,


Nova fick hjälp med att rensa stolen från tacos,,,,

Ikväll va jag på friskis,,,,sköönt,,,, det va jätte kul sen blev det tacos till middag... linnea somnade fem,,,, så vi får se när dom vaknar i morgon,,, suck,,,,, ja klart hon va trött uppe halv fem juh,,,,

I morgon Melodifestival FINAL på Olereys Med en Massa tjejor,,,, jag kör .,,, och fotar så klart,,,, vill inte sabba viktnergången nu när det rullar på igen,,,, -19 kg nu mina vänner!!!! jihoooooo hade ju sagt 20 till min födelsedag 27 mars,,,, så det fixar jag,,,,,

Nä nu ska jag slö glo på tv,,,,
Ha en Fin kväll
Kram Fia



Kommentarer
Postat av: edward

Söt grabb den där Axel, liknar sin pappa tycker jag =)

2009-03-13 @ 23:29:06
Postat av: Cissi

Nu är jag bara tvungen att lägga mig i... Du fick alltså tag på biljetter som du ratade!? Det gör du aldrig om igen, eller hur...

Får man tag i biljetter köper man dem och säljer dem OM det dyker upp något bättre, ok? (Så där, nu är jag färdig med uppläxandet).

Det jag skulle skriva från början är att du är så himla duktig med diet och träning! 20 kilo är ju skitmycket (prova att lyfta 20 mjölkpaket, det orkar man knappt), du är så BRA!!!

Och springer jag på biljetter till han mannen utan näsa(MJ)lovar jag att hojta till.

Kram på´re!

2009-03-13 @ 23:33:34
Postat av: fia

JAAA JAG VEEEET CISSI!!! SKÄMS ÅNGEST HATAR MIG SJÄLV....

Tack & KRAM

2009-03-13 @ 23:37:51
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0