SKÖNA SÖNDAG!!

Idag har vi städat och haft lite födelsedagsfirande igen,,, Bästis familjen Tschemernjack och svärisarna på fika..... Fick presentkort på Gina,lotter och SNYGGASTE svarta tulpanvasen av bästis,,,,


Linnea hade imorse agerat KLOTTRARE,,,, hmm hon hade skrivit en del av sitt namn och ritat lite annat på väggen i sitt rum,,,, VA det har ALDRIG hänt,,,, hon hade äver ritat lite i sin bokhylla,,,, GRRRR hon som ÄLSKAR att rita/måla & pyssla,,,, nu har vi plockat bort ALLA pennor/kritor,,,,,,, i några dagar iaf,,,, och det Gick att tvätta bort med en trasa,,,, tack gode gud,,,,, hon hade valt rätt sorts penna att KLOTTRA med,,,, Busunge,....



Så det blev ju liite synd i dag med,,, fikabrööd,,, men I morgon STENHÅRT,,,,, funderar på att åka till stan i morgon och shoppa lite (för mina presentkort,,,) förhoppningsvis skrapar jag fram högvinsten på lotterna med,,,, & den risken är stor?? Nää ...


UNDERBARASTE BARNEN!!!!!!


Vi åt middag tillsammans men familjen T Sushi ganska gott,,,, även D smakade han som är så skeptisk,,,,, men vi får lära oss att äta,,, för Nyttigt är det,,,,,,
 kidsen fick pommes & korv,,,,








& lekte & lekte & leeekte,,,, hällde ut ALLT lego på golvet,,,, undrar om det är lättare att bygga då???
Men ganska lättstädat ändå,,,,,, Vi hade en jättemysig dag,,,,







& Nu kommer jag få skit IGEN av mamma,,, meeeen Ida trillade ur sängen i kväll,,,, så dags att sänka nu,,,, Lilla gumman,,, hon hamnade på mattan grinade lite men verkade inte så berörd av det,,,,,, lilla skruttan (dålig Mamma IGEN),,, så i morgon fram med mejseln och sänka,,,,,

Nu sitter vi vid varsin dator,,,, (ovanligt),,,,,

Är så trött,,,,, ska nog somna tidigt ikväll.....

ha det gott mina vänner
KRAMISAR!!!!

Kommentarer
Postat av: cicci

Dålig mamma och dålig mamma. Allt är relativt vill jag spontant säga. Säg den förälder som först efter olyckan inser hur stor kapacitet barnen har till att göra saker. Lucas "hoppade ur" soffan när han var endast tre veckor. Då ville jag hänga mig.

Man kan inte skydda sina barn alltid och speciellt den yngsta efter som det barnet är "så litet". Jag tycker att du är en toppen mamma....

2009-03-30 @ 17:08:37
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0