*** Snö igen BLÄÄCH,,,,***

Ja fasen idag har det kommit ännu mera snö,,, det som kommit innan hade smält bort och det va torrt på vägarna,,, nä då ska det gärna komma mer,, varför,,, jag måste säga att jag gillar regn bättre,,,,
Pratade med Storasyster i Sveg idag,, det hade rasat snö från taket på huset så det täckte fönsterna,,,, dom fick skotta fram dom,,, helt sjukt,, ploghögarna på gatan är som alptoppar,,,, hon har nog aldrig sett så mycket snö,,,,, undrar hur det blir då allt smälter,,,??

Idag har jag/Nea och Ida varit hos Jade & Filippa på lunch & fika,,,, det va JÄTTE trevligt,,,, tjejerna lekte såå bra,,,, bara lite osams innan vi skulle gå hem,,,, men dom va prinsessor,,, ojojoj va mycket prinsessa det är nu,,, ALLT ska vara prinsessa,,, hihi Vi fick god lunch och en massa massa mamma prat såå klart,,,,,





Prinsessorna....


Kissen,,,,super gullig,,,, Zerafina






jag sa tii Jade att det va synd att Nova inte va med & rensade upp efter Ida,,, men det fixade Kissen såå bra,,,





Bus,,,,,


FIKA!!!!





Och såå klart Nagelack!!!!!!


När Ida tyckte så mycket om Filippas Rosa Häst va jag Tvungen att ta ned Linneas från vinden,,, vi hade tänkt vänta till hon fyller ett men Äh ,,, även Bobby Caren åkte ner,,,,


Ida va sååå trött ikväll,,,,,Det är såå svårt att hålla både henne & Linnea vakna längre än till sju,,,,


Linnea bara Lääängtar till sitt 4 års kalas med prinsess tema,,,,,Hon & grannen Alice har haft kalas tilsammans varje år eftersom dom har gemensamma kompisar,,, och dom fyller med 3 dagars mellanrum så: 
1-Års kalas 






 2-Års kalaset Pippi Kalas


Godispåsarna hängde i trädet,,



Pippi Ballonger,,,


 Pippi tjejerna...



Födelsedags Cheesecake


Och peppar peppar varje år har vi haft TUR med vädret så POLBAD med för alla barna,,,,


När Dom fyllde tre va det Hello Kitty kalas,,,,




Grill buffe med friterade smilys,,,,




TÅRTORNA






Fiskdamm och lekar har ju åxå varit ett måste på kalasen,,,,
men i år kommer det nog bli kalas var & en för sig,,,,, Nea ska ju bjuda många dagis kompisar så det blir nog lite för mycket barn,,,,, men vi får se,,,,, Prinsess/Prins kalas blire iaf,,,

Nu ska jag kolla på DH!!!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Bästaste programmet!!!!

Ha en fin kväll mina vänner!!!!
KRAM KRAAAAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vilka fina koret du tog!! tack för en super trevlig dag.. kan man tigga till sig korten kjanske?? Kram

2009-03-10 @ 21:13:13
Postat av: Jessica

så du har också en prinsessa som blir 4 år. Tiden går. Vilka fina Kitty tårtor, min tjej älskar Kitty haha! kramizz

2009-03-11 @ 09:57:54
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: cicci

Åhh vad roligt ni ser ut att ha haft,, (vilken korkad mening?!)Tur att vi lämnade tillbaka gunghästen... Kul med tema kalas, det börjar närma sig vårt men jag vetefan vad vi ska hitta på...

2009-03-11 @ 12:55:34
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/
Postat av: elmira

vilken fin och rolig blogg du har!!!

2009-03-15 @ 00:24:00
URL: http://elmirasvarld.blogg.se/
Postat av: elmira

och så glömde jag ju säga att du har så himla söta barn!!!!!

2009-03-15 @ 00:27:00
URL: http://elmirasvarld.blogg.se/
Postat av: elmira

vilken fin och rolig blogg du har!!! Och så himla söta barn!!

2009-03-15 @ 00:28:22
URL: http://elmirasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0