Måndag!!! igen

Jag lämnade Nea vid 09.15 skogen idag,,,, så di små knattarna gick iväg med sina väskor..... Gulligt,,,
Då brassade jag IN till stan,,,, och NEj vi bor Inte i skogen bland trollen ,,,, :) det är c:a 1 mil till Storstan,,, nyköping så man säger IN till stan,,,,,
Åkte till Kontorab och snackade med tessan fick asusual Nice Price på lite grejjor,,, TACK gumman,,,,
Sen vidare till City,,,,, Gick till jobbet och kramades lite,,, ÅÅÅÅÅ vad jag saknar alla,,, Mina Underbara kollegor,,,, jag hade köpt en stor burk med godis hos tessan som jag ställde på fika bordet,,,, en liten Påsk present (för tidig) från mig!!!! Och det va glada miner vill jag säga,,,,, Annsofi dök nog ner & plockade  åt sig,,, Edward va ledig,,,, annars hade han nog haft fickorna fulla,,,, fniss,,,, så jag hoppas Ni har sparat till Edward kommer i morgon,,,, och inte bara sånna ni slickat på & lagt tillbaka som barna gör,,,,,,

Sen mötte Vi (jag & Ida) upp Elin & Meja,,,, vi strosade runt och tittade,kännde,provade,garvade,lunchade,pekade,stirrade,svor på tjuriga ungar,handlade så det va en bra dag,,,, jag unnade mig ett par skor,,, super fina med klack,,,, jag brukar se ut som en nybliven transvestit i klackskor men dessa va UR sköna och passade mina fötter Perfa,,, så jag slog till,,,,
Sen lite kläder till Ida,,,, och ett par Baggy jeans till mig,,,, jag blev bara så nöjd,,, handlar ALDRIG på Vero Moda,,,, trots snygga kläder,, det brukar inte finnas min storlek,,, men NU fanns det,,,, eller jag har blivit i deras storlek,,, eller hur ska jag säga,,, hihi men NI fattar,,,, OCH jag kunde ha deras Jeans,,,, WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII började nästan att grina i provhytten,,,,
det är svårt att förklara,,,, men känslan är Underbar,,,, brallorna kostade 600:- liite för mycket för en mammaledig men det UNNNNNNADE jag mig,, och det ÄR jag Värd!!!!!




Hem Hämtade Linnea fixade Mellis tog hand om Huset som jag Lämnat i all hast i morse,,,, sen kom D hem,, jag svidade om och åkte på Friskis!!!! sååå skönt SÅÅÅÅ kul,,,, SÅÅ nöjd,,,,,

Middag Vaniljyoghurt/keso/kanel och frukt,,,,, Muums,,,
Nu Popcorn & ballar av stål som är sjukt kul,,,,

Puss På er!!!!


Kommentarer
Postat av: cicci

Jag har såna byxor.. Helt underbara. Tackar Jade för det tipset...Njut helhjärtat av dem, och av känslan du fick i provhytten det förtjänar du...

2009-04-01 @ 17:15:33
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0