1 MAJ

MM Maj,,, jisses snart Midsommar,,,,, Underbart,,,,
I går va det valborg,,,, jobbade till 16 sen hem och åt lite mat,,, D köpte Kina mat,, Mums så gott och Pointsvänligt,,,, sen till Fam Tschemernjack tog en kaffe och sällskap till My med Familj,,,,, Vi hade super super trevligt drack Iskallt vitt vin,,,, och snackade strunt,,, barnen lekte,,,, sen bylsade vi på oss stoppade ner barnen i vagnarna som blev hela 6 st,,, snacka om att vi tog upp hela cyckelvägen,,,, hihi på tal om väg,,, så blev det liite diskussion om närmsta vägen till Brasan,,, eller GRILLEN som Linnea säger,,,, jag står fast vid "min" väg DEN ÄR närmst,,,,

Kollade på Majbrasa,,,, Ida sov,,,, Linnea somnade in efter c:a 10 minuter men hon han ju se brasan iaf,,,,
Tjejerna hade fått pengar av mamma & nisse till Ballong,,,, så vi handlade innan vi gick hem,,, trots att hon sov,,, annars hade kriget brutit upp om hon INTE fått nån,,,,, men Ballongen kostade 70 :- HUTLÖST,,,,,, så Ida blev utan,,,,, tror inte att hon gnäller,,,,,

Hem till My igen,,,, mera VIN,snacks,ost,kex,grillade varmkorv i kaminen,öl,vin vi hade oootroooooligt trevligt,,,,
TACK SNÄLLA NI!!!!!
Tanken va att ta sällis med Hanna hem,,, men jag va bara sååååå trött när dom skulle gå så vi beställde taxi,,,, så in med sovande barn,hund,barnvagn i taxin och hem 90:- (vi bor ganska nära det hade nog tagit 20 minuter att gå) 
jag skulle ha behövt tagit en prommis med tanke på allt onyttigt jag innhalerade men men,,,,,
Taxi ,,, ja sånna minnen har man MASSOR sen man va liten,,,, när man vaknade av att man blev innburen i taxin och sen in till sängen,,,,, underbara minnen,,,,,,


2 av mina ÄLSKLINGAR





 Istället för en blomma till Värdparet köpte vi paket till barnen,,,, oj va spännande,,,,

 OO gitarrer med mikrofon,,,,


Nellie & Nova Myser,,,,






MMMM VIIIIN


Lite för mycket av det goda????

 Bäst att dricka lite till,,,,,,




nellie rockade,,,,, Bä bä vita lamm,,,,,




På väg till brasan,,,,,


















Idag har Jack varit här heela dagen (utan mamma & Pappa) det har gått super bra,,,, han är ju världens underbaraste dom har lekt såå bra och varit såå snälla,,,,, så han får gärna komma fler gånger,,, Linnea va jätte nöjd,,, dom har varit ute hela dagen och vi grillade korv till lunch,,,, så man är lite trött av all friskluft,,,,
D har förberett för målning av taket i köket i morgon och tapetsering,,,, får se om svärfar kommer och hjälper honom i morgon kväll,,,,, skönt då det är klart,,, vi åker till EM i morgon & kollar på köksbord får se om vi slår till,,,,,
Ni ska jag slänga mig i duschen,,,, har sjukt ont i halsen,,, nästan tappat rösten,,,, (NEJ Hanna jag har INTE skrikit på barnen idag),,,,







Ha en underbar kväll mina Vänner
PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Bästis!!!!

Tack snälla för idag! Och igår!

Jack va så glad att han fick leka med Nea. (-Jag har oxå varit hos Nea, sa Kalle!!! He he!!!)

Pussåkram!!!

2009-05-01 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0