Ännu mera SOOOOL

Ja men visst va underbart det va igår,,,,, stråålande sol,,,, letede som sagt efter lilla Polen,,, hade tänkt åka till Nyk och köpa ny,,, dåjag fick ett mess av min Bästis som fick ångest för Hon hade lånat lilla polen,,, så vi åkte och hämtade den,,,,,
Till frukost festade vi på Jordgubbar,,,, Super Goooda,,,,,,


Första gången Ida smakade en Färsk gubbe,,,


Liite surt,,,






Sen MELOOOOOON säger det IGEN MITT BÄSTA!!!!


Sen blev vi bjudna på Fika hos en av dom bästaste grannarna,, Henry & Agneta,,, (dom som har Nova varje dag),, kaffe & kakor/bullar,,,, Iva vaknade så hon fick med fika,,,




Sen fyllde vi upp POLEN med VARMT vatten....suuper spännande,,,, Och Tjejerna BADADE & BADADE!!!!








På efm kom Linneas kompis Alice förbi,,, dom lekte,, ganska bar,,, men 2 tjejer,,, så lite tjafs,,,, som typ...
-Nää då får INTE du kommaaaaa på mitt Kalas,,,,    och
- Men sluta nu annars får du gå ut härifrån,,,,,,
haha tjejor,,,,


My kom under dagen på en fika,, det va NICE snackade & solade,,,,
mamma kom med förbi & pappa,,, hihi vissa dagar kommer ALLA,,,,, och andra känner man sig ensamast i världen!!!


På kvällen Kom Sussie & Sara vi fixade en liten grej,,, kan inte säga vad om en viss person får för sig att kolla på bloggen,,,, villket jag intre tror men Iaf,,,,
min andra BÄSTA Granne HELEn kom med en "Hink" som hon hade köpt till mig på RUSTA,,, TACK TACK TAAACK SUPER SNÄLLA HELEN,,,
Hon hade en sån på sin altan med kallt vatten & ÖL i perfekt,,,, man kan ju använda den till vad som helst,,,
Linnea satt i den & Kollade på Tv förut,,,




det gick bra,, lite segt vi va klara vid elva,,,, då stupade jag i säng,,,,

Upp men tuppen 04.45 duschade snyggade till mig,,, resten av familjen sov som stockar,,,,, sen fick jag väcka dom alla 3 eller 4 med Nova,,,,, Linnea skulle till dagis och mormor kom hit & passade Ida,,,,, sen in till Jobbet!!!!
Super skön morgon hede med mig Mp3 plockade varor & Lyssnade på musik,, sjöng,, HÖGT hahaha tror inte alla kollegor uppskattar min sköna sång,,,, men det BJUUUDER jag på!!!!
Sen blåste jag lite Bubblor,,,,




& testade Gummi Handskar,,,,,, til vad??? Vet inte,,,,,,HAHAHAHA


handla på vägen hem,,,, Hämta barnen,,,,,, som va hos MOMME & Nisse,,,,,, & Hem
åt lite yoghurt,,,, D åkte på kurs med kenneklubben och jag nattade Ida medan Linnea Duschade,,,,,
sen slockande även hon i mitt knä...... gumman hon kan sova hur som helst




HAHAHA Men herreguud va hände nu?? knepig text det blev,,, hmmm skuumt,,,, hoppas det inte är så då jag publicerar,,,,
Tur att man är Data hacker,,,, *asg*
Nu ska jag kolla på Rent Hus,,, sen GREYS,,,, (snyft)
Glömde ju JO JAG HAAAAR DAMMSUGIT i kväll med,,, i källaren,,,,,,

Ha en FIN FIIN kväll
Puss & KRAAAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0