Begravning,,,,,

Jo,.,,, Idag på fm fick vi ta farväl av BÄ,,,, Linneas lilla firre som dock levt ett år,, ganska bra för en slöjstjärt i skål tror jag,,,,
Han är nu i nangiala med sin kompis BU som simmade vidare för nån månad sen,,,,,,
Linneas kompis Alice fick vara med under avskedet,,,,








Linnea kan du se lite lessen ut??


Såja bättre!!!!! :P


Vi åker in en efm & köper en ny fisk till kompisen Dora som nu simmar ensam i den stora skålen,,,,
Nog om det,,,

Lördag,, barnen va ute och lekte i sandlådan dom hade det super kul,,, man märker nu hur Mysigt Linnea tycker det är med Ida,,, hon sitter ibland hellre på en filt med henne & leker än vara ute med kompisarna,,,, Gullungar,,,






På efm Åkte vi till familjen T på grillat och mys,,,, ALLTID lika trevligt!!!!
Barnen Hoppade studsmatta för fulla muggar!!!!








 Sen såå klart måste jag testa!!!!! ojoj va kul!!!!! och jobbigt




Barnen lekte och så snubblade såå klart Linnea och skrapade upp armarna och knät,,, Gumman hon blev såå lessen grinade & grinade,,,, sen började hon frysa och ville inte röra armarna,,,, vi va rädda att hon hade stukat,,, men efter en timma hade ALLT gått över,,,, Tänk va lite godis & film kan göra,,,,,


Vi blev bjudna på Grillad kyckling och potatissallad,,,,




Och Kall ÖL!!!!!


Tjejerna åt,, Iaf Ida som äter ALLT i massor


Barnen va så gulliga,,,, Ida somnade ganska snabbt,,,, dom andra tre va uppe ett tag och lekte,,,


Puss!!!


Till Eurovision blev det lite snacks,,,,


Tack underbara Familjen T för en URMYSIG kväll,,,,,,

I morse fick jag lite sovmorogn,,,, fast D skulle behövt Han har feber & är Genomförkyld,,, stackarn,,,,
men han har fått vila HELA dagen för jag Barnen & Mamma åkte till syrran i södertälje & firade hennes dotter Bianca,,,,på födelsedagen, det va jätte mysigt som alltid!!!
Vi stannade på MCD så Linnea fick lite lunch,,,,, Och Ida en jordgubbs Milkshake


Linneas sår från Gårdagens vurpa,,,,




Sen gjorde vi missen att ta ballonger,,,, SUCK undrar hur många gånger man fick dom i nyllet,,,,snacka om trafikfara,,,,

Bianca fick lite kläder,presentkort och bidrag till Mobiltelefon,,,, Hon va nöjd,,,,


Detta va det enda vi fick se av Jack innan han drog till Polarna,,,,,




här ser man att tjejerna är lite lika,,,


Vi fick god Plock mat!!!


MELOOON!!! MITT BÄSTA!!!! Jag va BESATT av vatten melon ISKALLskulle den vara, då jag väntade LInnea,,, eller iaf sista månaden Jösses va melon jag åt!!!!






Tjejerna gick till sandlådan,,,,














Storasyster & Jag!!! Puss Bästa Syrran!!!KRAM


BUS!!!!


På väg hem hade vi fullt shå med att hålla barna vakna,,, om dom hade somnat hade det inte varit skoj till nattningen,,,, villken det inte va iaf,,,, men återkommer om det,,,

Daniel va Jättesliten då vi kom hem,,, men han fick hjälpa mig att koppla på släpkärra sen bar jag & mamma vårt gammla köksbord (som hon ska ha) och la det på kärran ,, brassade hem till henne som bor på 3 :dje våningen UTAN hiss upp med grejorna,,, Nisse va ju med & bar så klart,,,,,, sen ut med hennes gammla bort & iväg med det,,,,, Phu,,, hem lämna kärran hos grannarna,,, Tack för lånet!!!! sen in byta om och ut klippa gräsmattan,,,,, OJOJOJ jag är så öm i armarna,,,, herrejisses den självgående funktionen funkar fortfarande INTE så man får slita som ett djur,,,, och vi har endel Mossa i gräsmattan,,, så snacka om tungt på vissa ställen,,,, Men nu är det gjort,,, Skönt för de ska komma regn i morgon,,,

Linnea va hos Alice och lekte så vi fick ringa hem henne vid sju för kvällsmat som bestod av macka och fruktsoppa och sen dusch,,,, då vaknade Ida som sovit i en timma,,, hon va såå trööttt men ÄNDÅ nepp skulle inte sova... vi körde fem minuters metoden i en timma med henne,,,, suck va hon grinade,,, helskotta höll på att få ett utbrott,,, det brukar INTE vara problem ,, bara att lägga henne i sängen,,, men det är kanske en ny fas,, hon går igenom,,,,
Men nu sover hon,, Linnea likaså och min sjuka Älskling,,,, som trots feber ska jobba i morgon,,, SUCK Han har nog aldrig haft sjukfrånvaro från jobbet,,,,,,,,, jaja han väljer själv,,,

Nu ska jag krypa ner,,,

PUSS & GONATT
/FIA




Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh "begravningen" såg sorlig ut ju:(



2009-05-18 @ 10:13:54
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: malin

Härligt, tack då får jag åka dit och titta efter den. vore kalas bra att ha hemma!

/ malin

2009-05-18 @ 12:10:52
URL: http://trasselmaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0