lite mera Tisdag

Ida är Sjuk,,, hög feber,Hostar snorar,,,tog sig på öronen och grinat typ halva dagen,, på efm ringde jag VCT och fick en tid,,,, tog lite prover och hon hade en hals infektion,,,,Blodprovet & halsprovet gick snabbt att ta hon va så duktig,, sänkan va 49 skulle ligga under 8 sa läkaren,,,, infektion va det,,,
 gumman,,,, så vi fick penecelin,,,, Läkaren va TOPPEN,,,, jätte bra med Ida,,, och snabb,,,, Och omtänksam,,,, för när han skulle skriva ut receptet så sa han Kåvepenin,,, jag som vanligt frågar FINNS DET INGET ANNAT???? och förväntar mig svaret,, NEJ tyvärr,  men Han säger jo visst finns det de,,,,SPEKTRAMOX,,,,, Ja tack sa jag snabbt,,,,, och när i kommer hem så smakar vi på den milkshake liknande medusinen,,,,De va GOTT smakade... ja milk shake,,,,, Ida smaskade som bara den,,,,Även Linnea smakade och ville ha mera,,,

Ida läser Nya testamentet i väntan på att sticka i fingret,,,




Då undrar jag VARFÖR i helvette har vi ALLTID fått Kåvepenin till Linnea dessa år och även till Ida,,,?????
det som är vidrigt, HEMSKT,äckligt, bränner ju på läpparna när man får det på sig,,,,
så många gånger D och jag Legat på Linnea och Tvingat i henne som hon spytt upp DIREKT efter,,,,, suck,,,, men iaf,,, stå på er för det finns ju uppenbarligen annat,,,,,

Så det blev inget fika med MY,, även hon & Nellie hade varit på VCT och kunde inte komma,,,,
Mamma va här med Linnea när vi åkte,,, Dom bakade sockerkaka,,, super skoj!!!!








Attans åxå jag missade att ta kort på den färdiga kakan,,,, men GOD blev den,,, D fick med sig en stooor Bit att smaska på i lastbilen,,,,,i morgon,, hon är så omtänksam Linnea
Middagen blev huuur god som helst Enchiladas eller hur det stavas,,, och sallad gott som fasiken,,, nästan så att jag längtar till lunchen på jobbet i morgon då jag har så god låda,,, hihi!!!
Jag SKA träna efter jobbet i morgon om dom släpper iväg mig liite tidigare,,,, mamma nattar barnen hos oss,,,, TACK mamma för det,,, så jag packar ner tränings grejorna,,,, Shit SHIT Erika kommer att köra skiten ur mig,,,,,men åå så underbart!!!

Nu ska vi bädda rent och krypa ner,,, Upp i ottan i morgon så jag hinner snygga till mig,,,,

KRAM PÅ ER*
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja Kåvepenin är hemsk!!!! Vi får också spektramox nu, Novas dr skrev ut det thank god, så nu går det MYCKET lättare att få i henne det,,,,

2009-05-06 @ 12:59:54
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0