Lööördag!!!

OJOJOJ villken underbart väder... stråålande sol,,, och varmt,,,, Ska precis ladda en maskin tvätt,, härligt att hänga ut,,,, Ida ska snart få knoppa i vagnen och jag ska passa på att Sola,,,,, eller iaf slappa lite,,,,
D är genom förkyld,,, stackarn,,,, men trots att han va svettig & kände sig hängig drog han till Båten,,, skulle vaxa,fixa & bottenmåla,,, hoppas på att kunns sjösätta i morgon,,,, det vore ju fint,,, om man kanske kan ta en sväng på havet i morgon,,, men en termos kaffe!!!! vi får se,,,, men Nu känns det som att sommaren snart är här In real,,,,,



Och jag bävar för att jag inte hinner till delmål 3 till midsommar,,,, men fasen kämpar på!!!!
I kväll ska vi hejja fram Marlena!!! vi ska till fam Tschemernjack på grillat och mys!!!!
Och hoppa på deras nya studsmatta... WIIIIII !!!

Nu ska jag bädda alla sängar och plocka undan i köket!!!

Ha en Underbar dag!!!!!!
P&K
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0