Lördag,,,

Idag har det nog varit barnens dag,,, tjejerna har varit med Momme & Nisse på gumsbacken och hälsat på Pippi (som va en ganska trist utklädd tjej som inte sa så mycket och spexade som pippi ska GÖRA,,,, enl mormor)
 sen åkte NEA ALLA karuseller som fanns, köpte godis och ballonger,,,, och det viktigaste Linnea valde ut en NY fisk,,, som heter BOOTS,,, den största dom hade i affären,,, fniss men åå va nöjda dom va,,,, nu sover dom som stockar båda två,,,






Hos Momme finns en uppsjö av leksaker barnen har ett eget lekrum,,,,,, så det går ingen nöd på dom där,,,, och dom bara ÄLSKAR att vara där,,,,




Linnea hade plockat den finatse buketten blommor till mig,,, och här nöjd med sin fisk med,,,,






Dora & Boots har funnit varandra!!!


Tjejerna fick varsin flaska Av Mormor,,,,,




Jag har jobbat  idag det va ganska bra drag i butiken,,,, och trevligt som vaaanligt villket TJAT,,,
En grej,,,, Edward & jag gick på vår 30 min korta rast till hemköp för en bit stärkande choklad,,,,
på väg dit kommer en mormor eller farmor vad som, med en liten kille typ 6 månader i vagn,,, som skriker & skriker,, och har liksom halkat ner i selen i vagnen,,, men KÄRRINGEN bara går vidare vickar lite på vagnen,,, in till hemköp går där inne och handlar,,, barnet skriiker & skriiker,, STACKARN,,,han va aldeless Röd i ansiktet
 och hon fullkommligt SKITER i det ,, både jag & E blev skit irriterade,,,,  ska det vara såå djävla svårt att ta upp barnet en stund,, för bråttom hade hon INTE nä hon gick lungt runt och plockade sina saker,, fyy va ONT i mitt mamma hjärta det gjorde,,, det va nästan så att jag fick ont i brösten,,,,, (mjölk reflex)
Djävla kärring,,,,, men när hon hade betalt tog hon upp lill killen och sa,,,,:
- Är det bra nu,,,,, (irriterad)
Va???? fyy faaaaan  elaka kärring,,, det va bergis en sån Mormor/farmor som HATADE att vara barn vakt,,, mamman/pappan va säkert hos frissan eller nåt och hon fick ställa upp en liiten stund,,, det syntes på henne att hon va sån,,, FYYY!!!!
Tänk va känslig man är när man har egna barn,,,,,

Daniel va med ett gäng grabbar och körde Gokart i norrköping han kom 2:a och fick medalj,,,, hahaha gissa om han va stolt,,,, sen drog dom iväg & grillade,,,,, inte nog med att han jobbar JÄMT han ska vara borta hela dagarna & kvällarna på helgerna med,,, SUCK!! men jag är INTE bitter,,,,, eller???
Jag har ju en hel del EGEN tid att ta igen... när man nu ska få det??? och han en hel del PAPPA / BARN tid,,,,,???

  Linnea hade sagt hos momme att när hon kommer hem ska hon & pappa Gosa i soffan,,, meeen som vaaanligt va han ju inte hemma,,, men hon fick säga gonatt i telefonen,,,,  det är nog hon som lider mest av att pappa är borta jämt,,
jag ska jobba i morron med,,,, då kommer välan D vara Bakis och irriterad och  skälla på Linnea och försöka få Ida att sova hela dagen,,,  jag käänner honom,,,, 
på tal om sova idag hade Ida sovit en timma och va huur pigg som helst,,, det är nog dags att försöka ha henne uppe till efter lunch och få henne att sova efter det i nån timma, dagis rutiner,,,,

Linnea ska på kalas hos en dagiskompis i morgon,,,,, kul första gången på LÄMNA kalas,,,,, hoppas det går bra,,,,

Nähäpp om man skulle försöka sortera lite tvätt,,,, BLÄCH men det börjar sina på kläder nu,,, så bara att ta tjuren vid hornen,,,,,



Sisst men INTE minst Min PAPPA FYLLER ÅR IDAG!!!!!!


GRATTIS BÄSTASTE PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN JAG ÄLSKAR DIG!!!!!


Ha det Bäst
PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Bästis!!!

Oooh, är det dags för lingonvägenkalas nu????? h... Va kul!!!! ;)

PUSS PUSS!!!!

2009-05-23 @ 22:17:05
Postat av: Jessica

Usch jag regerar likadant när jag ser något sådant jävla mormor/farmor, skrämmande.... Kramiz



Ps vad fina blommor du fick!!

2009-05-23 @ 22:30:05
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0